Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: 404 efter indlæg i fremmedsprog

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default 404 efter indlæg i fremmedsprog

Jeg er i øjeblikket bruger vBSEO'd links på mit forum.

Når en bruger indsender et indlæg på et fremmed sprog, ved hjælp af den fulde editor (ikke hurtigt svar), får du en 404, efter at omdirigere (stillingen er stadig lavet, selv om). Jeg prøvede dette med og uden HTML oprydning aktiveret, uden resultat. Kunne du tage et kig på denne?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Denne meddelelse er skrevet på et andet sprog. Dette forum sker ikke den beskrevne situation. Så send mig en privat besked adressen på dit forum (og et link til denne tråd), så jeg kan tjekke det ud.
    Original text

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg ikke længere har dette problem efter deaktivering vBSEO HTML-oprydning. Tak alligevel for svaret!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja - det er meget vigtigt ikke at bruge noget, der rydder HTML kommentarer - ellers vBET vil miste oplysninger om, hvad der allerede var oversat (dvs. ved Forum-koder lang og langtitle), og hvilke områder ikke bør være oversat, men endnu mangler at blive re-kodet.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg har i stedet installeret en MOD froum vB.org og sæt henrettelsesordren til 65.000 - det ikke interfererer med vBET det synes, i modsætning til vBSEO system, der skrues op.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja - vBET bruger 1000 udførelse orden, så hvis du har lavet noget med bemærkninger efter at det har nogen indflydelse på, hvordan vBET fungerer.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •