Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 15

Tråd: Avanceret søgning viser ingen resultater

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Default Avanceret søgning viser ingen resultater

Jeg har lige bemærket, at når jeg logger ind på en test-konto, som har tyske indstillet i brugerens cp (Forum standard sproget er engelsk), at jeg får nogen avanceret søgning returnerede resultater for nogle vilkår, der rent faktisk returnere resultater i standard-sprog. Jeg kan gætte at dette kan ske på andre sprog også.

Dette sker på min egen regning også. Jeg har bare brugt avanceret søgning til at lede efter et ord (Bannführer) og fik resultater ved hjælp af forummet engelsk som standardsprog. Jeg så skiftede sproget til tysk (ved at klikke på flaget under min Navbar), udføres den samme søgning og fik ingen resultater for det samme ord. Nogen ideer?
    Senest redigeret af norku; 22-03-1110:50.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Bare for at tage scenario ude af ligningen jeg gik til min UserCP og ændret min standard-sprog til tysk, udførte samme avancerede søgning og igen fik jeg ingen søgeresultater. Ikke godt, hvis fremmedsprog højttalere ikke kan søge på deres eget sprog selvfølgelig.

Edit: har lige prøvet et par af de andre sprog, og selvom de ord jeg ind i søgningen er synlige, når fremmedsprog højttaleren læser forummet som de ikke returneres i den avancerede søgeresultatet.
    Senest redigeret af norku; 22-03-1110:59.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg var på dit websted. I mine bruger oplysninger jeg har languege - Polsk.
    Jeg brugte din avancerede søgning til at søge ord - "forum". Og jeg har en fuld site af resultater.

Kan du forklare det bedre?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Nogle udtryk virker som du siger, men skifter til tysk og prøv Bannführer og Stammführer for eksempel. Ingen resultater. Skift til norsk og søge efter bronse. Intet resultat selv om jeg har en tråd med det pågældende ord i titlen, når jeg se forummet på norsk ...?
    Senest redigeret af norku; 22-03-1111:42.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du har ret!
    Jeg kan gengive det på min test-forum, så jeg vil flytte denne ind i bug sektion.

Der er formentlig problem med kodning - jeg vil tjekke det og rette på min test-forum.
    Thanks

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Tak Kamil.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

arbejder stadig på det

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Rettes, og vil blive medtaget i næste udgave. Bemærk, at i dette øjeblik har vi kun ændret krævede data (der var kodning udstedelse) afprøvning på tråden søgning. Hvis du synes, det er ikke arbejde for yderligere filtre, bedes du meddele det til os.

Quick fix - i dette øjeblik kan du ordne det ved at tilføje nye plugin:
    - Gå til Admin CP -> Plugins & Produkter -> Plugin Manager -> Tilføj ny Plugin
    - Set:
    • Produkt = vB Enterprise Translator
    • Hook Lokation = search_process_start
    • Title = Korrekt søgekriterier for oversatte sider
    • Udførelse Bestil = 5
    • Plugin PHP kode:
      Code:
      if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
      $vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);			  		
      }
    • Plugin er Aktiv = Ja

- Gem og kontroller fungerer det

Hvis du vil finde noget yderligere spørgsmål inden for dette område, så skriv vi vil genåbne sagen dengang. På vores test-forum, at det virker godt

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hej,

Bare testet plugin, og det er desværre ikke fungerer. Her er et eksempel:

Hvis jeg skifter til fransk, for eksempel, indtast og "Jeunesses Hitlériennes" til enten søgning eller avanceret søgning får jeg ingen resultater. Men hvis jeg indtaster "Hitlerjugend" jeg så få en liste af resultater, der indeholder "Jeunesses Hitlériennes" '. Dette sker uanset om din plugin er aktiv eller ej. Dette er naturligvis ikke den måde, en fransk bruger normalt ville søge. Han ønsker at søge på sit eget sprog af kurs og ønsker at se resultater returneres i dette sprog.
    Senest redigeret af norku; 06-05-1110:46.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Jeg var på dit websted og testet det. alt fungerer godt. hvis du prøver at søge på din sætning ikke oversat avanceret søgning - ingen resultater også.

Jeg prøvede at finde en Führerschnur ord på alle sprog på dit websted, og jeg havde en resultater for alle sprog, er så problemet løst.

Du kan deaktivere vBET og prøve at finde din sætning igen - stadig ingen resultater, så dette ikke er vBET bug.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •