Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Hvor er indeksering?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Post Hvor er indeksering?

Jeg ved, jeg har et nyt forum, men en af dine krav var som
    Antallet af stillinger x 52 = masser af links ...

Da jeg har fået den gratis version til at arbejde, jeg virkelig har ikke rigtig
    set enhver handling vedrørende indeksering, nogle af oversættelsen urls
    er ved at blive indekseret, men hvis vi ganget mine indlæg x 52 så ville jeg
    har over 187k urls .. ved at kigge på yahoo eksplosion, er mine links blevet
    lige under 2000 for den sidste 1 uge eller deromkring, og det ville omfatte alle
    oversættelse urls også ... øjeblikket links er vist 1884 eller om

http://www.ongsono.com/check_backlin...makersclub.com

så hvor er indekseringen handling?

Jeg mangler noget her?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

Jeg ser på URL-adresse du gav. Som jeg ser Google indekserede 142 000 sider og Yahoo kun 1 700 - det ligner noget galt med Yahoo ...

Sørg for, at du ikke blokerer Yahoo af din robots.txt Hvis ja - stop. Hvis ikke - vi kan ikke fortælle dig, hvorfor Yahoo er doven i dette tilfælde. Google viser, at alt er OK med dit forum, og oversatte sider er indekseret godt.

Også stoler ikke på resultater, på side du gav. Der er skrevet, at Google indekseret 142 000 sider på dit forum, men du se resultatet af denne forespørgsel i Google:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com
    Jeg ser her kun 47 700 resultater ... Så Resultaterne vises på ongsono er helt anderledes end reel én.

Også jeg tjekket dine oversatte sider, nemlig:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com/fr/
    Omkring 150 resultater - det er virkelig ikke imponerende, men viser, at Google er virkelig indekserer din oversatte sider. Du kan gøre det hurtigere dvs. ved at tilføje oversatte sider til din site.xml Også skal du huske, at hvor hurtigt Google gennemgår og indekserer sider afhænger side PR og chow hurtigt det ændrer sig. Om andre robotter - formentlig lignende.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •