Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Integration med ReviewPost (samme som PhotoPost)

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default Integration med ReviewPost (samme som PhotoPost)

    Hej,

    Jeg forsøger at integrere vbet med ReviewPost. Først prøvede jeg bare laver en vBetTranslatePage opkald på siden output, men det gjorde ikke arbejde på grund af omdirigering.

    Jeg har derefter fulgt vejledningen her, trin for trin:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

    Men jeg stadig få det omdirigering fejl. Jeg har prøvet det før for photoplog og var heller ikke vellykket. Siden min htaccess ændringer mislykkedes, kunne du give mig nogle tips?

    Root htaccess:

    Code:
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]
    
    RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [L]
    ReviewPost htaccess:

    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/lensreviews/$1 [L,R=301]
    
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../lensreviews/&%{QUERY_STRING} [L]
    Jeg prøvede at sætte htaccess tilføjelser både før og efter vbseo reglen, men det havde ingen effekt. Nogen ideer?

  2. #2
    vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    1,000

    Default

    Hej

    er du sikker på, at dette mod bruger en global_complete og global_start krog?

    Du kan give mig en URL til siden med dette mod, og jeg kan installere den på min test-forum og check.

  3. #3
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    Nej, det udelader vBulletin krogen systemet helt og væsentlige kun analyserer header, headinclude og sidefod, så gør sin egen ting.

    Da jeg forsøgte at gøre en manual opfordring til at oversætte siden eller fulgte front_controller integration instruktioner, siden lige begyndt at omdirigere uendeligt.

    The Mod findes på reviewpost.com. De fleste af de kodebase / design er baseret på PhotoPost pro.

  4. #4
    vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    1,000

    Default

    tjek venligst dette trin en gang til:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

    andet, bedes du give mig en URL til din side med dette mod. Jeg vil tjekke det.
    Er dette mod gratis eller ej? Hvis fri - Giv venligst en URL til den pakke med dette mod.

    Thanks

  5. #5
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    Nej, det er ikke gratis, men design-kloge bruger den samme backend som PhotoPost.

    Jeg tjekkede igen, og det ser ud som om jeg bliver nødt til at ændre roden htaccess så godt. Husk, at jeg har prøvet alt dette før uden held, men jeg vil forsøge igen, når jeg har noget mere fritid.

    Alle andre almindelige problemer med PhotoPost integrationen du måske kender?

  6. #6
    vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    1,000

    Default

    Jeg leder efter løsning for dig. Hvis du har nogen idé og informationer, så skriv her - vil være hjælpsomt

  7. #7
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    Ok, har jeg endelig fundet denne ene ud. Jeg afveg en smule fra anvisningsstridige, men det virkede som en charme:

    1. Tilføjet dette til htaccess:

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    2. Tilføjet denne funktion opfordring til slutningen af ReviewPost udførelse:

    PHP Code:
    if(@include_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php'))
    {
    vbet_global_complete($output);

    3. redigeret vbenterprisetranslator_functions_redirect.php og handicappede omdirigering for brugerdefinerede bibliotek:

    PHP Code:
    foreach (explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
    {
        
    $folder trim($folder);
        if (
    stripos($url$folder) !== false)
        {
            return;
        }
        

    4. til at ændre / da / lensreviews / til / lensreviews / da /, og at fastsætte flag URL'er

    tilføjet følgende funktion til URL generation:

    PHP Code:
    function vbet_externalConsensus($address$language)
    {
        global 
    $vbulletin;
        foreach (
    explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
        {
            
    $folder trim($folder);
            if (
    stripos($address$folder) !== false)
            {
                
    $address str_replace(array('/forums/',"/{$_REQUEST['language']}/"),array('/','/'), $address);
                return 
    str_replace("/$folder/","/$folder/$language/"$address);
            }
        }

        return 
    false;

    Der er sandsynligvis en mere smart måde at gøre # 4, men det virkede! Jeg er meget glad, da denne gennemgang sektioner få næsten 1.000.000 sidevisninger om måneden, og oversættelser vil drive endnu flere besøgende.

    Demo: Pentax Anmeldelser - Pentax Lens Anmeldelser and comprehensive database

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Du svarede efter lang periode for tråd, der var markeret som løst. Jeg var ikke klar over, at spørgsmålet var stadig på. Har du brug for mere hjælp her eller er det endeligt løst?

  9. #9
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    Jeg har endelig fundet ud af det! Men det kunne være værd at gøre denne type integration lettere i fremtidige versioner af vbet, da jeg prøvede alle. Htaccess ændringer i FAQ og det fungerede ikke.

    I øjeblikket, i forum tråde din webadresse er / fora / {sprogkode} / indhold. For mapper uden for det centrale bibliotek, bør det samme gælde (dvs. / gallery / {sprogkode} / i stedet for / {langauge kode} / gallery /), fordi det vil forenkle den nødvendige htaccess ændringer meget og gøre integrationen meget lettere, især når mod allerede opkald global_complete (i dette tilfælde jeg tænker på photoplog pro).

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Vær åbne nye feature anmodning om, at Jeg kan se, hvordan det vil gøre en sådan integration lettere - det ville ikke kræve ændringer i main htaccess fil -. Kun i én fra mod mappe.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •