Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Registreringsprocessen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Default Registreringsprocessen

Er der nogen måde at ændre stien til registrering e-mails? Jeg testede en registrering i dag, og valgt tysk som standard sprog. Når registreringen e-mail med aktiverings linket ankom den forbundet tilbage til WW w.mydomain.com / forum / register.php i stedet for w ww.mydomain.com / forum /de/ Register.php. Kan det ændres? Synes underligt at give en person mulighed for at bruge forummet på sit eget sprog, men ikke ved den første forhindring ved at gøre registreringen svært for ham.
    Senest redigeret af norku; 13-03-1119:05.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,
    Ændring af denne url er ikke understøttet endnu.
    Jeg flytter denne tråd ind Feature Request afsnit, og jeg vil bede Michał om det.

For det andet - vBET støtte omdirigering i henhold til brugerens sprog (browser sprog på sprog i UserCP)

Du kan teste det - gå til admincp-> vBET-> Diverse-> Omdiriger til brugerens sprog.
    Efter login vil brugeren blive omdirigeret til hans sprog. Vær teste det.

Flyttet til Feature Request afsnit

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Tak.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg lavede en test-konto på dit websted (test_user - du kan slette det).
    din arbejder på browser-indstillinger for sprog. Under registrering af din indstilles automatisk sprog mulighed for at Polsk i tilmeldingsformular.

Efter registrering og efter, når jeg klikker på URL-adresse fra min e-mail, jeg blev omdirigeret til webstedet oversat til polsk, så url med lang kode ikke er nødvendig.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •