Hej,
Min tegnsættet: ISO-8859-1
Jeg har sendt en PM til dig indeholdende et link til en stilling, der viser problemet.
Hej,
Min tegnsættet: ISO-8859-1
Jeg har sendt en PM til dig indeholdende et link til en stilling, der viser problemet.
Senest redigeret af norku; 11-03-11 på 12:31.
du har ret. Dette er en kodning fejl. Jeg kan gengive det på min test-forum.
Dette er kun oprettes, når nogen fremsætter post fra oversat side.
(Husk - hvis du ønsker at skrive på fransk - du bør have i dit UserCP fransk sprog sæt.
Jeg prøvede at rette denne fejl fra i går - i generelt om den ikke er UTF forum vBulletin har et problem med kodning tegn med ASCII-kode under 256.
Jeg har lavet en ny tråd i bug afsnittet om vBulletin forum, og jeg vil forsøge at finde en løsning på denne fejl.
I generelt, hvis du har lavet indlæg på fransk (og har i UserCP fransk sprog) fra den normale (ikke oversat side) alt vil være ok. Dette sker kun, når du forsøger at skrive fra oversat side.
Ah, okay. Ja, jeg kopieret et afsnit fra den franske Wiki og indsat det.
Men når jeg har valgt mit forum sprog som tysk, og derefter sendt på tysk, tegnene viser stadig som HTML tal, når jeg redigere denne post eller klikke på pilen i det oversatte indlæg ....?
ja du har ret. se til mine to indlæg - den fisrt ene er lavet af ikke oversat side (engelsk) - ikke noget problem, når du vil redigere den.
den anden er lavet af oversat (polish) side, og her er et problem - breve med ASCII-kode under 256 - forkerte kodning - Jeg har rapporteret denne fejl til vBulletin, og jeg vil forsøge at rette det til.
Jeg arbejder på det med vBulletin team:
Forum ASCII-tegn problem
Nu har vi en weekend. hvis det er ok for dig, kan vi begynde at dette emne efter weekenden?
I løbet af weekenden vil jeg arbejde sammen med vBulletin team.
Senest redigeret af kamilkurczak; 11-03-11 på 13:25.
Ja, selvfølgelig
Ja, du kan lade det være aktiv. Som du ved stillingen i engelsk er oversat gode
Jeg har bemærket på min test-forum, at på UTF-8 forum ikke dette problem eksisterer.
Forhør dig i din database, hvordan meddelelser holdes (du kan indsætte her et eksempel på russisk meddelelse)
Senest redigeret af kamilkurczak; 11-03-11 på 13:31.
Jeg har en god information.
Jeg har fundet en konflikt med vBSEO global_complete krog
Kan du tjekke det?
Senest redigeret af kamilkurczak; 11-03-11 på 13:54.
Hvordan tjekker jeg det?
admincp-> Plugins & produkt -> Plugin Manager -> global_complete Hook af vBSEO - > deaktivere.
Men som jeg skrev -> ingen seo links, hvis du deaktiverer den. Jeg har brug for at kontrollere vBSEO kode og integrere den.
Se dig efter weekenden