Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 af 15

Tråd: vBET 3.4.0 Released

  1. #11
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af meto View Post
    Er vi der endnu? Vi er i anden halvdel af april.
    Ja, jeg kender Jeg havde planlagt at gøre dette i første halvår, men vender tilbage fra ferie gav os flere overraskelser jeg forventede Vi arbejder stadig på det. De vigtigste ændringer er allerede lukket. Nogle nye fejl vises, så vi vil rette det også inden de frigives. Jeg ville være mest glade for at frigive ASAP, men Rush er ikke godt for kvaliteten Så vi vil rette alle kendte fejl og frigivelse Jeg håber, det vil være mest i første uge af maj.

  2. #12
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010
    Indlæg
    46

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    På nuværende tidspunkt kan vi ikke fortælle går nye version vil løse dine tidligere spørgsmål, fordi jeg ikke ved, hvilke spørgsmål er du skriver om. Bemærk venligst, at vi yder gratis support, så i tilfælde af problemer er det klogt at lade som vide om dem, og arbejde med dem. Vi vil med glæde hjælpe dig og kontrollere, hvad der foregår på din server i tilfælde af problemer. På dette tidspunkt kan jeg kun fortælle dig, at præstationsforbedringer blev gjort, også kendt fejl er blevet rettet og nogle nye features inkluderet.
    Text automatically translated from: Hebrew to: Danish
    Translated text
    Vi talte tidligere om problemet er skabt ....
    Bottom line - Dedikeret server kan ikke holde systemet aktive oversættelsessystem ... Jeg prøvede det forslag om at lukke de fleste af de sprog, der forlader et par ensomme, det sænker tryk, men stadig skaber en oversættelse system ressourcer er stor ...

    Vi kan gå over ting sammen og se, hvordan man løser dem
    Men det skal være, vil være hos mig, at finde en løsning.
    Jeg kan ikke tænde systemet og vente på dit svar et par dage!
    Original text
    Senest redigeret af dacho; 23-04-1110:29.

  3. #13
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af dacho View Post
    Text automatically translated from: Hebrew to: Danish
    Translated text
    Vi talte tidligere om problemet er skabt ....
    Bottom line - Dedikeret server kan ikke holde systemet aktive oversættelsessystem ... Jeg prøvede det forslag om at lukke de fleste af de sprog, der forlader et par ensomme, det sænker tryk, men stadig skaber en oversættelse system ressourcer er stor ...

    Vi kan gå over ting sammen og se, hvordan man løser dem
    Men det skal være, vil være hos mig, at finde en løsning.
    Jeg kan ikke tænde systemet og vente på dit svar et par dage!
    Original text
    Hej. Beklager, men jeg er ikke i stand til at huske alle sagerne. Den bedste idé er at begynde at skrive i din allerede eksisterende tråd, fordi der vil vi have alle historien om allerede trufne foranstaltninger.
    Så lad os for at det på denne måde - når nye vBET 4.x vil blive frigivet bedes du genåbne din tråd, og vi vil arbejde på det.
    Vi yder gratis support, stadig er det ikke 24 / 7, så du kan se forsinkelser i vores svar, vi er her hver arbejdsdag, kun vores kunder er fra hele verden, så vi nogle gange lider store tidsforskelle af vidt forskellige helligdage (dvs. i dag Mange lande har ferie, men ikke nødvendigvis alle).

  4. #14
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    257

    Default

    Alle nyheder om, hvornår opdateringen til vb4 version vil være tilgængelig?

  5. #15
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Alle nyheder om, hvornår opdateringen til vb4 version vil være tilgængelig?
    I dette øjeblik har vi åbnet 2 mindre bugs for vBET4.x som vi ønsker at rette inden de frigives. Alle andre ting er lukket. Jeg arbejder på en af dem nu med nogle problemer, det er derfor, jeg kan ikke være sikker på, hvornår det vil være lukket. Hvis vi ikke vil være i stand til at lukke det hurtigt, vil vi frigive herunder dem - dem, der er kun mindre så du skal ikke påvirker hovedfunktionerne, ydeevne eller tilgængelighed.

    Hvis der ingen alvorlige fejl, vil blive rapporteret, vil vi frigive vBET4.x i denne uge - sandsynligvis i weekenden

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •