bedes du sende til mig ved at PM din FTP og admincp detaljer (og vbseoadmin) og jeg vil tjekke din server og vBET konfiguration.
bedes du sende til mig ved at PM din FTP og admincp detaljer (og vbseoadmin) og jeg vil tjekke din server og vBET konfiguration.
Denne tråd forsvandt et par timer siden, da din hjemmeside gik ned. Nu hvor tråden er igen synlig jeg se, at mit sidste svar mangler.
Jeg har i hvert fald anmodet om en tilbagebetaling. Den støtte, tid og støtte niveau er ærligt afgrundsdyb, og jeg har ikke tid til at vente flere halve svar, som ikke har hjulpet det mindste.
Du er ikke besvare spørgsmål eller reagere på, hvad jeg giver i form af symptomer / yderligere information. I stedet for jeg skal bare give dig admin-niveau adgang til mit forum? For mig, der er en risiko jeg er ikke villig til at tage. Derfor, hvis du er uvillige til at tage tid og diskutere tingene her, så jeg kan ikke se en løsning.
Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...p-restore.html
Vi havde et uheld backup Gendan. Vores hosting udbyder i stedet for at få os tilbage vores e-mail-klient genoprettet hele systemet fra den 7. marts - de sagde, at da vores e-mail-klient var afinstalleres (det er grunden til din tråd forsvandt først). Da vi fandt ud af, hvad de gjorde vi bedt om at straks gendanne systemet fra nyeste muligt backup. Derfor er din tråd komme tilbage igen (og ikke kun dine), men skriftlige meddelelser i går / i dag kunne være væk (så beskeder skrevet efter backup blev lavet). Og dette er grunden til dit sidste indlæg er væk.
Jeg forstår hvorfor du kunne få forkerte indtryk, at du ikke var understøttet, men det var bare en fejl på vores hosting udbyder side og din tråd her. Vi er klar til fortsat at støtte så hurtigt som din betaling vil gå tilbage til os. I dette øjeblik din Paypal betaling er hold, så vi er nødt til at holde nogen aktioner i forbindelse med din licens. Så hurtig som pyment vil gå tilbage Kamil vil begynde at støtte dig igen. Vores supprot er gratis for vores kunder og brugere. På dette OMMENTARER Du er ikke vores kunde (betaling hold), og du kan ikke være bruger af betalte version uden licens.
Også bemærk venligst, at dine problemer er på grund af ændringer, som du har foretaget dig - det er ikke, som du skrev til Paypal en fejl i vores monteringsvejledning. Vores installationsvejledning er til vBulletin struktur. Du behøver ikke have det, fordi du har lavet din egen ændring, så det er indlysende, at du er nødt til at ændre også installationsvejledning der passer til dine ændringer.
Du kan regne med vores gratis support af dette forum, eller hvis du synes, det er større problem (på grund af dine ændringer), og du ikke er i stand til at gøre det selv - så kan du også bruge vores betalte installation service: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php - bemærk venligst, at selv i dette tilfælde kan det tage meget længere tid at normal installation, fordi du har brug for særlige ændringer på grund af ændringer, som du har lavet. Sandsynligvis vil det være på .htaccess regler niveau, men det kan også kræve, at andre forum mappe konfiguration, eller en lille ændring i vores SEO-fil - kan ikke fortælle ligesom at - Kamil er den, der tager sig af din sag.
Senest redigeret af vBET; 09-03-11 på 15:50.
Jeg har trukket den Paypal tvisten. Venter på 3 dage og derefter se min tråd forsvinde var meget irriterende, men det lyder som om jeg sprang pistolen. Mine undskyldninger
Jeg har en "vBulletin struktur '. Forskellen til den 'out of the box' vBulletin installation er beskrevet i sin helhed i en af mine tidligere indlæg, og var faktisk grunden til at jeg startede denne tråd.
Senest redigeret af norku; 09-03-11 på 17:11. Årsag: forlænget fjerde punktum
ok jeg bemærket, at vBSEO har en forskellige regler, så prøv dette. htaccess (med vBET ændrede regler)
Code:# Some servers require the Rewritebase directive to be # enabled (remove '#' at the beginning to activate) # Please note: when enabled, you must include the path # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/) #RewriteBase / #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/$1 [L,R=301] RewriteRule ^forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forums/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^forums/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forums/vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forums/vbseo.php [L,QSA]
Senest redigeret af kamilkurczak; 09-03-11 på 18:07.
Prøve det nu. Thanks.
Okay. Nr. 404, men siden er tom, når jeg klikker på et flag (enhver flag). Har du brug for at kende nogen af mine vbet indstillinger?
ok skal du til at konfigurere din server, skal du kontrollere dette indlæg:
http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1535
så installere CURL og iconv i din php
krøller og iconv støtte er allerede aktiveret. Jeg får en 404 nu, når du klikker på et flag.
PHP Code:
iconv
iconv support enabled
iconv implementation glibc
iconv library version 2.5
Directive Local Value Master Value
iconv.input_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
iconv.internal_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
iconv.output_encoding ISO-8859-1 ISO-8859-1
PHP Code:
curl
cURL support enabled
cURL Information libcurl/7.21.0 OpenSSL/0.9.8b zlib/1.2.3 libidn/0.6.5
Her er min htaccess:PHP Code:
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx/$1 [R=301,L]
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
#vbet translator rules start
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#vbet translator rules end
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]
## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>
## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>
#Remove index.php from xxxx/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]
Senest redigeret af norku; 22-05-12 på 09:39.
hvorfor du har en vBET deaktiveret?
også skrive her din admincp-> vBET-> hovedindstillinger
Senest redigeret af kamilkurczak; 09-03-11 på 19:17.