Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 24

Tråd: Google har fjernet alle indekseret oversatte sider

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af pepito69 View Post
    Dette er ikke tilfældet.

Jeg havde en masse eksterne links og en masse sider.

I webmaster værktøjer, jeg har de klassiske problemer i vbet: Lav respons og duplikere metatags og tittles. Intet nyt ....

Jeg tænker i deaktivere MOD og det var vigtigt for mig. men jeg tror, at Google ikke kan lide automatiske indhold, som de siger i webmaster guide. Google bevæger sig imod, at efter min mening. Håber at være forkert, fordi Vbet, kunne være en dejlig mod på trods af det velkendte problemer og begrænsninger.
    Se, jeg havde thousends af URL indekseret i oversatte versioner og nu intet!
    kan vi vente og se, om der er andet medlem, der ved hjælp af vbet alt for få samme problem, jeg ser rigtig mange mennesker, der bruger vbet specielt den gratis version, fordi trådene synspunkter i dette support-forum er rigtig mange, og fra vb.org Installeret oplysninger

Hvis den automatiske siderne er af god kvalitet, tror jeg ikke mange af indekserede sider, reduceres

og det er bedre, hvis der er manuel oversætte funktionen for at øge oversætte kvalitet, som jeg ønskede her, Så det er ligesom wikipedia, er artiklen samme kun oversat manual til et andet sprog, som medlemmet

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

tjek venligst din e-mail eller log fil og finde nogle MySQL fejl eller noget i den retning.
    Har Yu har en robots.txt-fil? kan du indsætte en fuld indholdet af denne fil?

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •