OK, jeg har min admincp mappe omdøbt til: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
(Også konfigureres i config.php)
Når jeg goto: vBet Værktøj, Cache Cleaner
Jeg får følgende fejl:
Warning: require_once ([sti] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval () ' d kode på linje 9
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d code on line 9
Ser man på fejlen, dette skyldes en hård kodet / admincp / PATH
Hvis jeg omdøbe min admincp tilbage til "admincp" (samt tilbageførslen i config.php) og gå tilbage til vBet Værktøj, Cache Cleaner
Cache Cleaner viser nu er korrekt.
Men når clearing database cache (har ikke testet gæst filer).
Selvom opgaven ser ud til at fuldføre korrekt og faktisk rydde cachen, som jeg tjekket i databasen ved hjælp af phpMyAdmin.
Jeg får følgende fejl:
Advarsel: Ulovlig offset skriv isset eller tom i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
Advarsel: Ulovlig offset typen i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
Advarsel: Ulovlig offset typen i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113
Enhver hjælp til at løse disse problemer ville være meget værdsat.
-
UPDATE:
Jeg får også den ulovlige Offset fejl på alle mine andre vBet Installer er, så dette må være en fejl.
Plus jeg får også den første fejl, hvis jeg omdøber admincp på min anden vBet Installer er så dette må også være en fejl.