Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Stats venligst?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Default Stats venligst?

Alle disse fødevarer historier er geniale, men jeg har brug for fakta at lave en beslutninger, så hvis nogen kunne hjælpe mig ved at give følgende

VB Version:
    VBSEO:? Versionsnummer / dato for installation:
    VBET version / dato for installation:

Og de følgende grafer fra Google-tjenester ...
    Index sider grafen før og efter (webmaster)
    Webstedet hastighed grafen før og efter (webmaster)
    Search Engine hits før og efter (Analytics)
    Afvisningsprocent før og efter (Analytics)
    Hits fra indfødte Contry før og efter (Analytics)

Jeg ved, det er en stor spørge ... men jeg regner kun med alle disse oplysninger, jeg kunne gøre en ordentlig informeret beslutning aout at købe dette produkt ...

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Desværre har vi ikke sådanne oplysninger - dette forum er din, der er installeret fra starten, så der var ikke nogen "før". Nogle oplysninger er knyttet til gennem vores brugere i denne sub-forum: vBET Gode Historier - vBulletin Enterprise Oversætter (vBET)

Også nogle af vores kunder lov til at medtage deres forum links, som du kan finde her: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php så du kan tjekke i Google, hvor mange oversatte sider er indekseret for nogle bestemt websted og sprog.

Hvis du guide os, hvordan du får dette fra Google Analytics, kan vi give dig procentdel resultater af indgangen til vores forum af oversatte sider.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg vil være glad for at lave en fuldt udstyret casestudie på mit websted ved hjælp af den gratis version (en del af min dag job er at yde analytisk dokumentation, så det ville være nemt at gøre / forstå ).... Så om det virker jeg ville købe Pro-versionen ....

Men kan jeg fjerne branding og eventuelle outlinks det skaber, mens jeg gør det? Da disse ville have en indvirkning på resultaterne

Dette er det eneste, thats at sætte mig ned at give det en go

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du ønsker at fjerne kredit linket i gratis version det er nok, hvis du sender en donation (se detaljer på gratis-versionen side). Venligst betalt version har flere funktioner (som URL oversættelse), og det er meget mere optimeret (i næste udgave vil vi også støtte hukommelse cache ved mest anvendte implementeringer). Så hvis du vil kunne lide gratis version, så betalte man vil definitivt e noget, hvad du kan lide

Udover kredit link der er intet andet, så jeg tror, du kan køre for det Hvis du har nogen fremtid spørgsmål, kan du bare spørge - vi vil gerne hjælpe dig

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •