Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 11

Tråd: Nye udgivelser

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Nye udgivelser

Hi

Vi har netop frigivet nye gratis versioner med kun små ændringer, men vi er næsten klar til at frigive nye betalte versioner med masser af nyttige ændringer Så for alle vores betalte version brugere - snart vil du have nye udgivelse

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Er der nogen ETA på nye udgivelser af 4.x?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er ikke bekendt med ETA mening, men jeg formoder, at det drejer sig om deadline. I denne måned vil vi frigive vBET3.x (næste uge) - der er masser af ændringer, og det vil være i beta fase. Samme ændringer for vBET4.x vil blive frigivet måned senere - det er at sikre bedre kvalitet og må ikke udsættes alle brugere om potentielle nye fejl under nye funktionaliteter. Selvfølgelig skal vi teste ændringer godt, stadig ude brugere anvender forskellige konfigurationer, kloakker, andre mods og så videre, så nogle ting kan først blive synlige på nogle fora. Det er, hvad for beta fase findes i produktets levetid - dem, der ønsker kan bruge den til at blive advaret om unge etape af nogle funktioner. Og slippe vBET4.x måned senere giver os mulighed for potentielt frigive det med nogle potentielle problemer allerede løst

Så besvare dit spørgsmål om kort tid - næste uge frigiver vi vBET3.x og i 1. eller 2. uge af næste måned skal frigøres vBET4.x

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Tak for info Michal. Ser frem til opdateringen.

PS:''ETA "Skøn ankomsttid ....

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Eventuelle hints om hvad man kan forvente med de nye funktioner, eller er det primært hastighed og server belastning, der gøres bedre

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi lavede flere ydeevne. En af ofte stillede - støtte til hukommelse cache Også nogle andre forbedringer af indsatsen på algoritme niveau. Alle detaljer vil blive opført i release note.

Vi bliver gjort release i dag - denne dag lige begyndt i vores land, så vil vi gjorde det i flere timer (nu er det tid til at sove

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Kan du ikke vente med at se memcached i vBET. Kan du fortælle hvilken php extention har du bruge? Memcache eller memcached?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af meto View Post
    Kan du ikke vente med at se memcached i vBET. Kan du fortælle hvilken php extention har du bruge? Memcache eller memcached?
    Vi støtter:
    - Memcache
    - APC
    - XCache
    - EAccelerator

Og det er skrevet på pæn måde, så hvis noget andet vil være behov for det kan easilly tilføjet endnu så hurtigt fix instruktioner

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg vil gøre, at selv nok. Jeg gav op med memcached da jeg fandt 4. eller 5. forekomst af cache db brug, som kunne gøres med én funktion - har ingen grund til at omskrive det hele vejen

Men du svarede ikke på mit spørgsmål - måske du dont indse, at der er to udvidelser til memcached med og uden D i slutningen:
    PECL:: Package:: memcache
    PECL:: Package:: memcached

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af meto View Post
    Jeg vil gøre, at selv nok. Jeg gav op med memcached da jeg fandt 4. eller 5. forekomst af cache db brug, som kunne gøres med én funktion - har ingen grund til at omskrive det hele vejen

Men du svarede ikke på mit spørgsmål - måske er du ikke klar over, at der er to udvidelser til memcached med og uden D i slutningen:
    PECL:: Package:: memcache
    PECL:: Package:: memcached
    Hvis du har brug for tip hvordan man støtter memcached her det går:
    1. Tilføj i produkt-fil yderligere mulighed for hukommelse cache parameter
    2. Import produkt-fil
    3. Rediger filen includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
    a) Kopi klasse for Memcache
    b) Ændring af navn i kopieres klassen at anerkende memcached
    c) Opdatere instans til støtte for memcached API (vores klasser er simple adaptere dette er derfor, du behøver ikke at gøre nogen ændringer i andre steder)
    d) Tilføj ny tilfældet for din nye optionsværdi i switch blok på toppen af filen, for at skabe memcached adapter objektet

Hvis du ønsker mere specifikke tips - bare du oprette funktionen anmodning, og Kamil vil give dig præcise hints hvordan du gør det med kode programoversigter.
    Senest redigeret af vBET; 09-03-1120:03.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •