Hi
Vi har netop frigivet nye gratis versioner med kun små ændringer, men vi er næsten klar til at frigive nye betalte versioner med masser af nyttige ændringerSå for alle vores betalte version brugere - snart vil du have nye udgivelse
![]()
Hi
Vi har netop frigivet nye gratis versioner med kun små ændringer, men vi er næsten klar til at frigive nye betalte versioner med masser af nyttige ændringerSå for alle vores betalte version brugere - snart vil du have nye udgivelse
![]()
Er der nogen ETA på nye udgivelser af 4.x?
Jeg er ikke bekendt med ETA mening, men jeg formoder, at det drejer sig om deadline. I denne måned vil vi frigive vBET3.x (næste uge) - der er masser af ændringer, og det vil være i beta fase. Samme ændringer for vBET4.x vil blive frigivet måned senere - det er at sikre bedre kvalitet og må ikke udsættes alle brugere om potentielle nye fejl under nye funktionaliteter. Selvfølgelig skal vi teste ændringer godt, stadig ude brugere anvender forskellige konfigurationer, kloakker, andre mods og så videre, så nogle ting kan først blive synlige på nogle fora. Det er, hvad for beta fase findes i produktets levetid - dem, der ønsker kan bruge den til at blive advaret om unge etape af nogle funktioner. Og slippe vBET4.x måned senere giver os mulighed for potentielt frigive det med nogle potentielle problemer allerede løst
Så besvare dit spørgsmål om kort tid - næste uge frigiver vi vBET3.x og i 1. eller 2. uge af næste måned skal frigøres vBET4.x
Tak for info Michal. Ser frem til opdateringen.
PS:''ETA "Skøn ankomsttid ....
Eventuelle hints om hvad man kan forvente med de nye funktioner, eller er det primært hastighed og server belastning, der gøres bedre
Vi lavede flere ydeevne. En af ofte stillede - støtte til hukommelse cacheOgså nogle andre forbedringer af indsatsen på algoritme niveau. Alle detaljer vil blive opført i release note.
Vi bliver gjort release i dag - denne dag lige begyndt i vores land, så vil vi gjorde det i flere timer (nu er det tid til at sove![]()
![]()
Kan du ikke vente med at se memcached i vBET. Kan du fortælle hvilken php extention har du bruge? Memcache eller memcached?
Jeg vil gøre, at selv nok. Jeg gav op med memcached da jeg fandt 4. eller 5. forekomst af cache db brug, som kunne gøres med én funktion - har ingen grund til at omskrive det hele vejen
Men du svarede ikke på mit spørgsmål - måske du dont indse, at der er to udvidelser til memcached med og uden D i slutningen:
PECL:: Package:: memcache
PECL:: Package:: memcached
Hvis du har brug for tip hvordan man støtter memcached her det går:
1. Tilføj i produkt-fil yderligere mulighed for hukommelse cache parameter
2. Import produkt-fil
3. Rediger filen includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Kopi klasse for Memcache
b) Ændring af navn i kopieres klassen at anerkende memcached
c) Opdatere instans til støtte for memcached API (vores klasser er simple adaptere dette er derfor, du behøver ikke at gøre nogen ændringer i andre steder)
d) Tilføj ny tilfældet for din nye optionsværdi i switch blok på toppen af filen, for at skabe memcached adapter objektet
Hvis du ønsker mere specifikke tips - bare du oprette funktionen anmodning, og Kamil vil give dig præcise hints hvordan du gør det med kode programoversigter.
Senest redigeret af vBET; 09-03-11 på 20:03.