Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 21

Tråd: Flere bugs! Forkert URL'er indekseret af goodle - Meget dårligt!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default Flere bugs! Forkert URL'er indekseret af goodle - Meget dårligt!

Nu ved jeg hvorfor jeg fjernet vbet før, så mange bugs!

Google er indeksering underligt URL'er, vbet_delayxx når der klikkes på de goto den korrekte webadresse.

Se:

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Jan 2011

Kære Snake,
    forsinkelse er et array. I denne række gemmes links, og det viser for examle delay7x-19959 det betyder, at 7x er antallet af array og 19959 nummer til tråd, der er indekseret.
    Det er gjort, fordi, så er sende 1 opgave at google, så det er for performance.
    Indekser ændres efter en god oversættelse.
    Du har en fejl forbindelse med Google, så de ikke er oversat. Så det har ikke omskrive denne forsinkelser (arrays), fordi den var tom.

Vær klar cache, gør nye sitemap, fordi dine links er gamle og Google skal genindeksere dem. Omadressering er gode, så google skulle genindeksere det.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så skriv her.
    Thanks

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Hvorfor klart cache, hvis delayxx webadresser omdirigeres til de korrekte webadresser?

Spørgsmålet er, det er en 302 redirect, ikke en 301, så Google vil ALDRIG slippe disse delayxx webadresser fra indekset.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Jan 2011

sommetider rydde cachen giver anwser.
    Jeg vil indskrev den og skrive her, da jeg fik anwser

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej.

Jeg vil hjælpe med denne tråd

Som jeg skrev - jeg vil give dig mere info senere, og vi tager os om det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Jeg sugest du igen kontrollere disse delayxx URL-adresser, de er 302 omdirigeringer!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så dette er grunden til, at disse links er endnu indekseret. Great tip. Vi vil også kontrollere, er en sådan omdirigering er lavet af vBSEO eller ved vBET og hvis der ved vBSEO er det konfigurerbar (eller kan ændres ved at vores integration kode). Dette er for at løse problemet med allerede indekserede sider.

Stadig vi selvfølgelig nødt til at finde, hvorfor vBET selv genereret sådanne links i den endelige html svar.
    Senest redigeret af vBET; 15-02-1118:21.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

ok, ser frem til den rette. tak

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg gav meget specifikke opgaver om hvad og hvordan man kan kontrollere, ungdyr.

Også det vil være meget nyttigt, hvis du kunne fortælle hvor sådanne forbindelser blev genereret? I dette øjeblik, hvis disse sider er indekseret og omdirigere er 302 vi kan ikke være engang sikker på betyder generation fejl findes stadig i vBET, eller er det bare gamle bug hvilket ikke sker mere, men du allerede har indekseret sider. Så du fortælle det kan du se alle sider hvor sådanne URL'er er synlige i din browser under links. Forhør dig nogle af dine tråde, fora, arkiv, RSS måske. Fortæl Har du nogen mods, der er specielt integreret med vBET - måske er der spørgsmålet. Ungdyr vil kontrollere det på dit forum også (hvis det ikke vil være begrænset), stadig du kender dit forum godt og måske du kender eller har mistanke om, hvor sådanne webadresser er genereret.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Im ikke sikker på, hvad jeg kan gøre, kan du se Google indeksere fejlen her: site: www.computer-juice.com - Google-søgning

Se cache for at se den side koden!

Også det er en 302 redirect til at rette URL, skal det være 301, men bedre fix ville være at ikke indeksere dårlige URL'er det hele taget.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •