Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: VBSEO Sitemap Udgave - ingen udenlandske Character URL'er

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default VBSEO Sitemap Udgave - ingen udenlandske Character URL'er

Webadresser blev ikke fulgt
    Da vi testede et eksempel på webadresser fra dit sitemap, opdagede vi, at nogle webadresser omdirigere til andre steder. Vi anbefaler, at dit sitemap indeholder webadresser, der peger på den endelige destination (for omdirigeringen) i stedet for at omdirigere til en anden URL.
    Text automatically translated from: Japanese to: Danish
    Translated text
    Alle VBET webadresserne i mit Sitemap har engelske tegn ikke er den rette udenlandske karakterer og Google ikke kan lide dette.

For eksempel URL i Sitemap:

Den OS i en ny laptop - - Computer operativsystem vises ikke saft

Omdirigeringer her:

Den OS i en ny laptop - - Computer operativsystem vises ikke saft

Hvordan afhjælper jeg det?
    Original text

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Dette er godt - Dette er, hvordan det bør fungere. Hvorfor? Performance.
    På dette tidspunkt generation af 52 gange flere links til tråde kan forbruge masser af tid til store fora. Oversættelse af alle dem i samme tid kunne gjort det rigtig, rigtig tidskrævende og generere masser af forespørgsler til databasen.

Og det er godt for google - som du kan se, har du en 301 redirect til siden med oversatte url.

Google ville foretrække, at forbindelserne blev oversat, men det ikke generer dem overhovedet.

Mere her: http://www.vbenterprisetranslator.co...other-plugins/

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Hvad, er du allerede nu udvider 52x links til sitemap, er den server belastningen allerede steget, om du tilføje normal eller udenlandske karakterer.

Du kan bare ikke gøre dette og dette er din undskyldning, åh og Google har noget imod, det er derfor, de giver mig en advarsel, og fortæl mig at ændre det!

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Denne meddelelse fra Google er til dine informationer. De tror, at du sandsynligvis har en dårlig links i sitemap, tror De, der ikke er godt for dig og du ikke ved noget om det,
    men du ved - dette links bliver omdirigeret (med 301) til den gode form og det er godt for Google og meget godt for dit websted (ydeevne).

FUNKTIONER anmodning og vi vil ved denne (vi kan gøre dette som en mulighed i admincp).

Du kan heller ikke integrere vBET med Sitemap - Du vil have i sitemaps kun links oprindelige tråde. Google gennemgå links oversat sig selv (men det vil tage længere tid), og du vil have oversat urls

Fra min side er det hele. Hvis du kan - du kan åbne en ny tråd i Funktioner Request.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •