Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 11

Tråd: Forskellige sprog, tabeller holde ned i databasen?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Forskellige sprog, tabeller holde ned i databasen?

Hej, det lader til, at jeg hver dag nødt til at reparere et eller flere af de sprog, tabeller som de holder ned, som regel på mellemlang og kort tabeller.

Mine oplysninger er som følger:
    PHP version 5.2.15
    Apache-version 2.0.63
    MySQL version 5.0.91-samfund
    Perl version 5.8.8
    Kerne version 2.6.18-194.26.1.el5xen
    VB 3.8.6 PL1

Jeg er på en helt ny "out of the box"-serveren.

Nogen ideer til, hvordan at forhindre dette?

Regards,
    Simon

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Har du nogle e-mails med MySQL fejl eller nogle meddelelser? Venligst sætte indholdet af denne e-mail her, hvis du har

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Sure, er i virkeligheden en styrtede ned nu her er en meget ny én:
    Dato: Mon, 31 Jan 2011 10:32:46 0000 [10:32:46 GMT]
    Fra: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Til: webmaster@mysite.com
    Emne: vBulletin Database Fejl!

Database fejl i vBulletin 3.8.6:

Ugyldig SQL:
    SELECT cache.originaltext som Originaltext, cache.translated som oversat fra vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af hjælp, vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af cache HVOR OG cache.serie = help.serie;

MySQL Error: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af' er markeret med fejl og bør repareres
    Fejl nummer: 145
    Anmod Dato: Mandag januar 31, 2011 @ 10:32:45
    Fejl Dato: MANDAG 31 Januar, 2011 @ 10:32:46
    Script: http://www.mysite.com/forumz/members...s-op-exit.html
    Referrer:
    IP-adresse: 66.249.72.171
    Brugernavn: Ikke registreret
    Klassenavn: vB_Database
    MySQL Version:
    og her er en ældre, jeg holdt til at vise dig:
    Dato: Fri, 28 Jan 2011 20:45:02 0000 [Fredag, 28. Jan 2011 20:45:02 GMT]
    Fra: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Til: webmaster@mysite.com
    Emne: vBulletin Database Fejl!

Database fejl i vBulletin 3.8.6:

Ugyldig SQL:
    SELECT cache.originaltext som Originaltext, cache.translated som oversat fra vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt hjælp, vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt cache WHERE help.originaltext = "Hjem" og cache.serie = help.serie;

MySQL Error: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt' er markeret med fejl og bør repareres
    Fejl nummer: 145
    Anmod Dato: Fredag 28 januar, 2011 @ 20:45:01
    Fejl Dato: Fredag 28 JANUAR, 2011 @ 08:45:02
    Script: http://www.mysite.com/forumz/members...ira-linha.html
    Referrer: http://www.google.com.br/url?sa=t&so...iwnuel-9v0nPuw
    IP-adresse: 200.160.96.160
    Brugernavn: Ikke registreret
    Klassenavn: vB_Database
    MySQL Version:
    Som du kan se er der ikke én bestemt fejl eller sprog årsag til problemet, men sproget AF dukker op en hel del.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

crach spørgsmål - Dette er en MySQL problem, ikke vBET spørgsmål.
    Prøv at opdatere din MySQL til den nye version eller nedgradere til en mere stabil version af MySQL (spørg om at din host udbyder).

Vi kan ikke gøre noget ved det, fordi det er MySQL kode.
    Sandsynligvis, i dit tilfælde, er MySQL mere følsom over for sine fejlagtige handlinger den hyppige brug af tabeller. Bruger du cache til gæst? Hvis nej - vær venlig at aktivere denne indstilling. Dette vil resultere i færre forespørgsler til databasen, men ikke elimineres fuldstændigt MySQL fejl. (Formentlig vil du have færre sådanne nedbrud).

For det andet, så prøv at optimere og reparation ALLE databasetabeller.

Selvfølgelig kan du prøve at opgradere eller nedgradere du MySQL til den bedste version.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Nå, det første mener jeg, at MySQL er mest stabel version, og ja jeg bruger gæst cache, hvis det var MySQL, der er et problem, hvorfor er det kun det sprog, tabeller, ned? Jeg har mange andre tabeller, der er tilgængelige pr indlæg eller sideskift, men de gør ikke ned.

Og jeg har optimeret ALLE borde et par gange!

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Vi er ikke i stand til at fastslå, hvorfor kun de tabeller har cache-fejl - det er et spørgsmål til MySQL-holdet, fordi, som tidligere nævnt er dette en fejl, MySQL og det gør ikke noget, at den anden tabel er OK. For vores vedkommende har vi ikke flere forslag - Rapporter venligst til teamet ansvaret for denne fejl - til MySQL team.

Ethvert forsøg på at sammenligne de andre borde for at cache tabellerne ikke har nogen mening - fordi dette ville være bare spekulationer, hvorfor der kun her mysql nedbrud tabeller. MySQL team er ansvarlig for MySQL koden, så bedes du - spørg om, at en MySQL-team.

Måske problemet er her, fordi det kun på denne cache tabeller, du har en masse indhold og i en anden tabeller ikke (som kun i dit forum, på et andet fora vores kunder ikke). Måske fra cache tabeller data data er hyppigt fjernet, og fra en anden ikke. Måske, men vi kan ikke tjekke det - kun forslag.

Det eneste, vi kan sige er, at det er en MySQL fejl. Vær opmærksom på at eventuelle ændringer i vBET kode ikke vil fjerne dette problem.

MySQL motoren er ansvarlig for forvaltningen af tabeller med SQL. Så du skal finde en løsning i MySQL kode. Spørg om det MySQ støtte.

Thanks.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Jan 2011

Ja Kamil har ret,
    Spørgsmålet er fra MySQL, så prøv at skrive til MySQL.

Efter min mening Du har problemer med cachen, kan noget ikke kan skrive i MySQL fra cache.
    Prøv at opgradere MySQL til MySQL-database 5.5, måske opgradere vil hjælpe.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Youngster View Post
    Ja Kamil har ret,
    Spørgsmålet er fra MySQL, så prøv at skrive til MySQL.

Efter min mening Du har problemer med cachen, kan noget ikke kan skrive i MySQL fra cache.
    Prøv at opgradere MySQL til MySQL-database 5.5, måske opgradere vil hjælpe.
    Im glad for, at du er i stand til at gentage, hvad Kamil sagde. Det er ikke et problem med MySQL problemet bordet er næsten altid den by sprog, kan du ikke sige, at det er fordi, hvis input og output til MySQL er meget hyppig vil det gå ned!, Min post bord er enorm, det er 718.000 indlæg og får adgang til ved hver enkelt bruger af forummet, så mon det bliver brugt langt hyppigere end det sprog bordet, vil MySQL klarer meget godt med posten bordet, så noget med mindre input nemt klaret.

Ingen andre borde styrt, det er bare sproget tabeller.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Endnu en gang, så spørg om dette emne en MySQL-team. Denne rettelse vil blive hurtigere og bedre.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har haft hosting holdet ser på databaseMySql producerer ingen andre fejl, har de selv repareret, optimeret og eksporteres hele 5GB databasen derefter igen importeret og stadig kun sproget tabeller styrtet.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •