Hej,
Nu ved jeg ikke hvor er problemet. Stadig med dobbelt lang mappe på URL eller ej?
min fejl, undskyld igen.
her har du en løsning til at fjerne dobbelte omdirigere fra url:
1. åbne og lave en kopi af denne fil:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. i denne fil findes:
PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
3. i denne funktion finde:
PHP Code:
if (!$vbulletin->userinfo['userid'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_guestfilecache_use']
4. fremlagt denne kode:
PHP Code:
if ('REQUEST_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost' && $_REQUEST['language'])
{
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$url = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
if(preg_match('/\/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//',$url))
{
$url = preg_replace('/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//','',$url);
exec_header_redirect($url);
}
}
For det andet. Jeg ved ikke, hvad problemet har du, når du ønsker at opgradere vBET. bedes du give mig nogle eksempler. Kontroller venligst alle konfigurationsindstillinger i admincp-> vBET-> main (url motor osv.) og indsæt her din. Htaccess fil.
Hvis du stadig ikke kan opgradere til ny version - bedes sendt til mig ved at PM din admincp og FTP-oplysninger, og jeg vil ordne det.
For det tredje. Du integrere dit sitemap generator med vBET? Her har du en løsning trin for trin hvordan man kan integrere dette mod: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html