Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 30

Tråd: Google E-mail Advarsel: Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation Google E-mail Advarsel: Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted

Google E-mail Advarsel: Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted

Jeg har modtaget denne e-mail (advarsel) fra Googles Webmaster Tools

Bemærk venligst, at jeg ikke har vBSEO installeret.

Jeg ønsker en løsning på dette problem før Google sænker min side rang eller forbud mig helt, har min AdSense-indtjening allerede faldet til det halve og Google Bots har bogstaveligt talt angrebet min hjemmeside.

Det er det andet tilfælde af sådan et problem med vBET beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Jeg har sendt e-mailen til alle vBET admins i PM som ønsket, kan jeg ikke offentligt sende den email, som du bør vide, fordi det går imod Googles TOS med min lokale love om privatliv, som det ville være en sikker forbud for min Google Adsense konto, så don ' t spørge.

Jeg har brug for en øjeblikkelig løsning på dette problem uden yderligere forsinkelse, det er 3 dage, så jeg har talt om dette i ovenstående link.

Regards

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg tror, at grunden til, at du aktiverer alle 52 sprog
    Jeg føler, at hvis vbe gør de sprog forlangende som Ajax ved at klikke langages og tynde bringe aktiveret links til andre sprog kan hjælpe på dette

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg får den samme advarsel, og jeg har kun 12 sprog aktiveret

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af yahoooh View Post
    Jeg tror, at grunden til, at du aktiverer alle 52 sprog
    Jeg føler, at hvis vbe gør de sprog forlangende som Ajax ved at klikke langages og tynde bringe aktiveret links til andre sprog kan hjælpe på dette
    Nej det er ikke grunden. Vores og masser af andre fora har medtaget alle sprog, og det er fint. Så du kan bruge så mange sprog som du kan. Spørgsmålet er et andet sted og i dette øjeblik ved vi 2 forskellige grunde af det.

EDITED:
    Nu ved vi flere grunde Så skal du åbne din egen tråd og giv os din e-mail fra Google
    Senest redigeret af vBET; 16-01-1121:43.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af tavenger5 View Post
    Jeg får den samme advarsel, og jeg har kun 12 sprog aktiveret
    Hej - bedes du oprette ny tråd om dit isue med din e-mail. Du fik forskellige lniks og vi Kow 2 grunde af dette spørgsmål. For at hjælpe må vi kende din sag. Så skal du åbne ny tråd om det, og vi vil hjælpe dig

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

mario06 - Jeg er bare løbet kontrollere dine links. Jeg vil give dig svar på kort tid

Bemærk venligst, at som vi beskrev før - vores medarbejdere er til rådighed til at begynde at arbejde på spørgsmålet, når nye krydset kommer i form af nye tråd om emnet. Ellers er vi ikke i stand til at styre det, og vi informere vores kunder, at han har brug for at åbne sin egen nye tråd om hans problem. Ligesom du lige gjorde, og nu er vi i stand til at hjælpe dig
    Senest redigeret af vBET; 16-01-1120:19.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

En af årsagerne (der vil være andre - stadig under efterforskningen) af dit problem var, at du har lov til at indeksere sådanne sider som medlem sider. Disse er ikke relevante, og de fleste medlemsstater sider er i 99% samme - kun adskiller sig fra medlemsstaternes brugernavn. Så når det blev desuden oversat du har lavet 52 gange flere sådanne sider, der er næsten samme (samme sider indhold, efter oversættelsen vil give samme oversat indhold). Vi officielt råder til at blokere for irrelevante sider af robot.txt - her finder du, hvordan du gør dette: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Bemærk venligst, at dette vil gøre disse sider forsvinde formular Google-indekset og det er godt for din SEO siden Google vil se og indeksere kun relevante sider med relevant indhold.

Også som jeg kan se du har foretaget ændringer siden Google genereret denne e-mail, fordi som jeg ser dig blokerede medlem sider for gæster. Dette gælder også løser denne del af problemet. Stadig, hvis du ønsker gæst se medlem sider, men Google ikke indeksere det - bare bruge robots.txt til at

Jeg kan se, at der også links til arkiv og tråde - jeg har tænkt mig at analysere denne lige nu

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej igen

Jeg tror, jeg ved hvad der kan være andre årsager - som jeg ser på flagene links, der ikke er nogen sammenhæng uden sprog = overhovedet ... Fortæl, hvad der er din standard forum sprog - for dette sprog link skal være uden language = da nu hver side, du har kopieret til Google. Når for normal URL og anden gang med language = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Også du fortælle det har du ændret vores skabelon opkaldt vbenterprisetranslator_flag? Vi har brug for at vide, er det vBET bug eller genereres af kunden forandring.

Grunden til at jeg tror, kunne også (kan ikke tjekke det nu, men vi har allerede TODO opgave, som vil gøre det muligt at tjekke det i fremtiden), at du lige havde renset cache og der var problem med Google-forbindelse - i så fald sider genererer uden indhold ( fordi oversættelsen ikke er opnået) og bogstaveligt indhold er ens for alle oversættelser. Men sådanne ting, hvis ske, er midlertidige, og hvis du ikke er blokeret af Google dem, forsvinder selv - disse er problemer mellem din og Google-server og vBET intet kan gøre med dette. Jeg kan ikke fortælle, at det var årsagen. Jeg synes, det kunne være. Som jeg ser nu på links, som Google ser jeg ingen beskrev spørgsmål overhovedet. Så det kunne være det.

Stadig - Du bedes svare på spørgsmål om standardsprog og skabelon.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej igen igen

Denne gang jeg tjekkede dit show tråd links og jeg se 2 ting her
    1. Ingen er skyldig - som jeg så få af disse bånd (ikke alle se nummer 2) alle disse emner var meget kort med kun én sætning i det. Så alle dem, der var meget lig som standard - 99% af indholdet var layout. Det har intet at gøre med vBET - det er blot indholdet af dine egne tråde. vBET kun oversætter det, så det virkelig er mere ens sider til dem, men hvis du deaktiverer vBET ikke oversatte sider vil stadig ligne hinanden, hvis du kun har en enkelt sætning i kun indlæg i tråden. Så vi har intet at gøre her.
    2. Måske er du dræbe dit forum dig selv ved at begrænse antallet af stillinger for at se af gæster. Nu er alle sider for mig har samme indhold med kommunikere, at jeg skal registrere. Husk, at Google ser din side som gæst - så hvis din begrænsende mod er dumt det vil dræbe dit forum, fordi Google vil se overalt samme indhold fortæller ham at lade sig registrere Sørg for, at en begrænsning mod er smart nok eller deaktivere det.
    Senest redigeret af vBET; 16-01-1121:46.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Hej igen igen

Denne gang jeg tjekkede dit show tråd links og jeg se 2 ting her
    1. Ingen er skyldig - som jeg så få af disse bånd (ikke alle se nummer 2) alle disse emner var meget kort med kun én sætning i det. Så alle dem, der var meget lig som standard - 99% af indholdet var layout. Det har intet at gøre med vBET - det er blot indholdet af dine egne tråde. vBET kun oversætter det, så det virkelig er mere ens sider til dem, men hvis du deaktiverer vBET ikke oversatte sider vil stadig ligne hinanden, hvis du kun har en enkelt sætning i kun indlæg i tråden. Så vi har intet at gøre her.
    2. Måske er du dræbe dit forum dig selv ved at begrænse antallet af stillinger for at se af gæster. Nu er alle sider for mig har samme indhold med kommunikere, at jeg skal registrere. Husk, at Google ser din side som gæst - så hvis din begrænsende mod er dumt det vil dræbe dit forum, fordi Google vil se overalt samme indhold fortæller ham at lade sig registrere Sørg for, at en begrænsning mod er smart nok eller deaktivere det.
    1. Det er en italiensk Forum, indholdet i de stillinger er gennemsnittet, og det har intet at gøre med, hvad du sagde.

2. Jeg er ikke at dræbe forum, fordi du registrere dig mod efter 3 besøg (en af de mest populære installeret mods) har intet at gøre med robotter, da de går igennem, selv børn vide, at endvidere Jeg har brugt vBET lige siden gratis version kom ud (ca. et år?!?) og intet er blevet ændret eller tilføjet siden da.

Problemet er, at mit forum anses for at være et medie forum med 368.000 tråde, når Google sender det bots på min hjemmeside de reelt ser 368.000 tråde MEN på www.google.52languages de var at se 1.540,000 indekseret tråde hvilket medførte google bot til at angribe mit websted forsøger at finde, hvor de er. Min cachen blev angive for fem dage med alle sprog er cachelagret men nu (afprøvning) jeg har indstillet det til 2 dage med 4 sprog gemmes i cachelageret, på dette punkt kan jeg bekræfte, at problemet er vBET fordi nu jeg ned til 766.000 indekseret tråde og Google bots er holdt op med at angribe min hjemmeside.

Eksempel: Dit websted har 5.578 effektive tråde, men Google ser 334.000 indekserede tråde, forstår du, hvor problemet er?

Uden handling du skal finde ud af, hvad der sker med google og finde en løsning på problemet, fordi Google har fundet ud af 52x sprog er falsk | dublerede indekseret links, hvilket betyder, at det oversatte links ikke fysisk eksisterer, og jeg kan ikke påstå, at eftersom det er sandt, det er cached på vores servere, er det som snyd.

På små fora de ikke betaler meget opmærksomhed, men på medium | store fora det ikke forbi ubemærket.

Du bør begynde at investere sproget parameter til URL ('adresse? Sprog= Da') dette er, hvad udløser Googles robotter til at bekræfte websteder, vBET powered. Du har vBSEO (jeg ikke) som betyder, at du bruger parameteren forskellige sprog, som for øjeblikket passerer med Googles opmærksomhed.

En masse andre vBET brugere har det samme problem, så det ikke er en tilfældighed!

PS. Google Hjælp erklæring: Generelt er denne meddelelse vises, når vi opdager et relativt højt antal webadresser for dit websted.

Regards
    Senest redigeret af mario06; 17-01-1116:27.

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •