Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 30

Tråd: Google E-mail Advarsel: Googlebot fandt et ekstremt højt antal webadresser på dit websted

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

1. Slå på italiensk flag på dit forum (jeg gjorde ikke finde den) - lige nu brugere, der skiftede sprog er ikke i stand til at vende tilbage til originalsproget. Som jeg skrev indholdet af tråde, som jeg var i stand til at se, før jeg så, at jeg er nødt til at registrere var kun en sætning i alle tilfælde. Det er det ikke hvad jeg personligt påtage sig som gennemsnitlige varighed af indhold. Igen dette gør siderne ligner meget, da forskellen mellem korte tråde er kun én sætning - resten er layoutet, som er den samme. Jeg ved ikke, hvordan du er så sikker på, at det har intet at gøre med denne sag. Hvis du ved noget, hvad vi ikke skal du bare dele det, så vi vil være i stand til at hjælpe dig hurtigere. Ved du, hvorfor denne e-mail blev sendt?

2. Jeg ved ikke knude, hvad der er skolens program for børn i dit land, men jeg håber, at det vil være meget nyttigt for dem at vide, at du registrere dig mod efter 3 besøg har intet at gøre med robotter, da de går igennem.
    Venligst fokus på problemet. Og giv krævede svar - jeg vidste ikke hvilken MOD bruger du og jeg ikke engang spørge, fordi det ikke er vigtigt for mig - vigtigt var det boot sikker. Hvis du er 100% sikker på at det er sikkert så stor. Bare i tilfælde af at du var i tvivl, kan du se, hvordan Google ser dit forum i Webmasterværktøjer.

Bemærk, at Google støvler ikke angriber nogen steder - Google ikke skader sites. Vi har råd til at bruge cachen i længere fastsatte frist, fordi det er bedre for ydeevnen. Også hvis du føler, at det helt sikkert den eneste grund er antallet af oversættere på din side - er du velkommen til at deaktivere nogle af dem, og aktivere det igen en efter en fra tid til anden. Stadig kan du overveje at din licens er aktiv i 6 måneder, og du fik denne e-mail nu. Det er svært at tro, at for 6 måneder Google ikke har set disse links - faktisk mange af dem, du allerede har indekseret. Så jeg er ikke sikker på, at dette er årsagen til e-mail, som du fik. Selv om det kan du overveje alle oplysninger, som blev givet til dig efter analysere af disse links.

Jeg ved ikke, hvad du mener med effektiv tråde.

Også bemærk venligst, at vi arbejder på dette emne - du fik resultatet af vores analyse. Og Hold venligst med at fortælle, hvad Google mener - fordi det er dig, der mener, at Google finder det ikke korrekt. Vi har masser af fora, som har absolut intet problem med Google og har alle sprog tændt. Og det er ikke sandt, at indholdet ikke er fysisk eksisterer, skal du ikke fortælle, hvad vi kan argumentere fordi noget ... Indholdet eksisterer for alle, der besøger det, og det rent faktisk eksisterer i databasen i original og i cache i oversat form. Dette er ikke verdener lotteriet - det er oversættelse det kunne ikke ske, hvis indhold ikke eksisterer. Og intet er snyd her - læs venligst Google TOS - det er Google, der hævder, at oversættelsen kan caches til max 15 dage. Det er alt OK med Google i tilfælde af automatiske side oversættelser - det er Google, der gjorde denne oversættelse

Heller ingen klient kan fortælle at noget af indholdet, som bliver streamet til ham er fra statisk fil eller ej. Faktisk i denne dage næsten intet er statisk nu. I vBulletin ingen udsigt hakker fra statisk HTML struktur - alt base på data fra databasen (sprog, skabeloner, typografier). Jeg har ingen idé om, hvad er din viden om klient-server-arkitektur med tynde klient, men vær opmærksom på, at indholdet eksisterer, hvis linket svar. At fortælle, at Google finder det snyd, fordi det ikke eksisterer har intet med virkeligheden at gøre.

Også Bemærk, at du kan i hvert øjeblik brug vBET SEO links og have / en / i stedet for language = - denne konfiguration er bare op til dig og vBET understøtter det uden vBSEO.

Om notat, som du gav - som jeg skrev, hvis du føler, du opdagede den virkelige grund af dit problem så har du løsningen. Stadig kan du overveje at dette er nogle generiske svaret uden selv at kontrollere, hvad der sker. Jeg ville ikke regne med det:
    1 - du har tilsvarende beløb af links i et halvt år.
    2 - Google mail selv fortæller:
    "Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, Eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. "

Så endnu en gang du overveje vores råd og analysere resultatet. Hvis du føler, at det kun er spørgsmålet om antallet af oversættelser, som du tændt - så du kender løsningen.

Har du stadig brug for vores hjælp / rådgive i dette spørgsmål?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det eneste, der blev slukket, var det italienske sprog (jeg tændte den), da det er det fora modersmål jeg ikke synes, det betød alligevel, jeg var god, da et år siden, så hvad der indtil nu?

Her er et eksempel (dit websted), hvad jeg mener når jeg siger effektiv indekseret stillinger.

Før vBET (effektivt forum indekseret statistik):

Efter vBET (ikke effektivt forum indekseret statistik):

Hvad jeg prøver at sige er, at de 52x sprog oversatte indlæg nu er under overvejelse dublerede meddelelser fra Google. Den e-mail er selvforklarende

Med mine egne ord, når jeg siger en bot angreb, jeg mener, når du har 300 Google bots tungt gennemgangen af dit websted på samme tid at spise og rive væk på din båndbredde, ram og cpu og forårsager forum boder. Og de skrev det i deres brev nedenfor i en mere professionel måde, men betydningen er den samme.

Officielle Google Email:
    Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted http://mysite.com/.
    Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.

Har du læst, hvad Google supportteam skrev til mig? -> I almindelighed er denne meddelelse vises, når vi opdager et relativt højt antal webadresser for dit websted.

Du skrev alt og intet, fordi jeg ikke forstår dit engelske, bare giv mig et fix i enkle trin kan lide;
    1. Gør dette
    2. Gør det
    3. Og denne
    osv.

Regards
    Senest redigeret af mario06; 17-01-1122:44.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Stadig venter på en løsning.

Regards

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Det eneste, der blev slukket, var det italienske sprog (jeg tændte den), da det er det fora modersmål jeg ikke synes, det betød alligevel, jeg var god, da et år siden, så hvad der indtil nu?
    Det er bare råd fra vores team, at uden dette flag dine brugere ikke er i stand til at vende tilbage til oprindelige sprog, når de klikker på nogle flag. Så det er klogt at holde flaget for dit standardsprog

Her er et eksempel (dit websted), hvad jeg mener når jeg siger effektiv indekseret stillinger.

Før vBET (effektivt forum indekseret statistik):

Efter vBET (ikke effektivt forum indekseret statistik):

Hvad jeg prøver at sige er, at de 52x sprog oversatte indlæg nu er under overvejelse dublerede meddelelser fra Google. Den e-mail er selvforklarende
    Dette er IKKE sand. Du har problemer med din forum. Du har brudt arkiv - og de fleste links, du fik fra Google i e-mail er om arkiv. Du fuldstændig ignoreret vores støtte - du ikke besvare spørgsmål om version og holde fortæller hvad du mener, og hvad er ikke sandt. Hvis du vil løse dit problem venligst udtaget af produktionen vores støtte tip. Vi bad dig om din vB version, fordi du har brudt arkiv. Er det understøttes 3.8 eller nogle ikke understøttet version? Vi ved, at arkiv er brudt 3.6 grund af vBulletin bug. Dette giver dig tusindvis af ikke arbejder links - og du fik fra Google e-mail om forkert links. I stedet for at lytte til vores støtte og samarbejde du holde fortæller nogle latterlige idé og du synes, det er vigtigt at sætte det i rød.
    Hvad er dit formål her? Du ønsker, at vores støtte til at løse dit problem, eller du prøver bare at skræmme andre? For hvis du ønsker at løse dette problem skal du samarbejde med vores støtte.

Også om image, som du gav - det er din fejlfortolkning. Google bryder sig ikke om antallet af stillinger fremgår af forum. Og det kan ikke bekymre sig om det. Det er fordi Google indekserer alle de sider, som ikke er blokeret! På forum kan du have medlemsorganisationer sider, grupper, moser måske, album og så videre ... og så videre ... Også forum kan have masse andre plugins, som skaber yderligere sider (som Arcade).
    Så vær venlig at forstå: Du er forkert. Google anser ikke oversat indhold som dobbeltarbejde. Du har problem med dit eget forum, og vi opdagede områder af mulig årsag. Så venligst - brak vore instruktioner / spørgsmål. Ellers kan dette være markeret som løst, da du synes ikke være interesseret i vores støtte bare gerne gentage, hvad du fejlagtigt tror - vi allerede læser dette - der er ikke nogen grund til at gentage det igen. Dette er ikke sandt. Venligst fokusere på at løse dit problem, hvis du ønsker det skal være løst. Vær venlig at svare på spørgsmålet og holde fokus på dit arkiv.

Officielle Google Email:
    Googlebot der opstod problemer under gennemgangen af dit websted http://mysite.com/.
    Googlebot stødt ekstremt stort antal links på dit websted. Dette kan indikere et problem med webadressen på dit websted struktur. Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. Som et resultat Googlebot kan forbruge meget mere båndbredde end nødvendigt, eller kan være ude af stand til helt at indeksere alt indholdet på dit websted.
    PRÆCIS! DU ER FORKERT OPBYGNING! DU ER FORKERT indhold! og vi skrev det til dig i begyndelsen (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Du har styrtet arkiv, hvor tusindvis af ikke arbejder links! Så kan du begynde at bruge vores support, som du bad om i stedet for at forsøge at skræmme vores brugere. Hvad er du forventer af os, når du beder om støtte og ignorere det?

Du skrev alt og intet, fordi jeg ikke forstår dit engelske, bare giv mig et fix i enkle trin kan lide;
    1. Gør dette
    2. Gør det
    3. Og denne
    osv.

Regards
    Her fik nøjagtige oplysninger, som du bør blokere medlem sider, og hvordan du gør dette:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Her fik oplysninger om, at arkivet er styrtet ned, spørgsmål om din version af vBulletin, og hvad man skal gøre, hvis det ikke er understøttet version:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dette er meget præcis instruktion - kan du fortælle hvilken version af vBulletin er du bruger.

Og her du har fået oplysninger, som du rager ikke bør gøre noget med stillinger, der er meget kort (kun 1 sætning), fordi det er spørgsmålet om indholdet ikke vBET. Når indhold får længere (brugerne vil få svar) disse sider indhold vil ikke være tilsvarende længere:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Så:
    1. Hold din medlem sider blokeret på en måde som du gjorde det for nylig (kun for registrerede brugere) eller af robots.txt, som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check ind Webmaster Tools er din "3 besøg for Guest" mod er Google spare - se hvordan Google ser dit forum ved at give URL til nogle tråd. Check flere gange (kan ikke fortælle Google vil bruge samme IP for hver check). På denne måde vil du være helt sikker på, at mod er redde til robotter.
    3. Du har brudt arkiv - fortælle hvilken version af vBulletin bruger du?
    4. Til korte tråde Du kan bare give nogle længere svar der (forskellige naturligvis), eller bare holde det som det er håbet, at folk vil besvare disse tråde.

PS.
    Tag venligst min undskyldning for sene svar. Jeg var på delegation, og Kamil fik besked på at overlade dette spørgsmål til mig. Så endnu en gang undskyld
    Senest redigeret af vBET; 20-01-1119:47.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Hej,
    Jeg må sige, at Michal er rigtigt, jeg havde den samme advarsel fra Google og det er nemt at løse, hvis man ser på, hvad webadresser er årsag til problemet. I mit eksempel, havde jeg en masse duplikeret indhold, fordi vbet inset: & language = da, i en fransk URL. Hvis du går til parametre i webmaster værktøjer, du kan løse dette eksklusive denne parameter. Og også se på dine robotter fil. Jeg har også forbyde i robotter arkiv-filer, behøver det ikke. Der er en masse arbejde at gøre med robots.txt, hvis du bruger VBET.
    Og jeg foreslår ikke at bruge mere end 20 sprog, behøver du ikke brug for det
    Senest redigeret af pepito69; 20-01-1122:53.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dobbelt Post, Undskyld!
    Senest redigeret af mario06; 21-01-1108:38.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Det er bare råd fra vores team, at uden dette flag dine brugere ikke er i stand til at vende tilbage til oprindelige sprog, når de klikker på nogle flag. Så det er klogt at holde flaget for dit standardsprog

Dette er IKKE sand. Du har problemer med din forum. Du har brudt arkiv - og de fleste links, du fik fra Google i e-mail er om arkiv. Du fuldstændig ignoreret vores støtte - du ikke besvare spørgsmål om version og holde fortæller hvad du mener, og hvad er ikke sandt. Hvis du vil løse dit problem venligst udtaget af produktionen vores støtte tip. Vi bad dig om din vB version, fordi du har brudt arkiv. Er det understøttes 3.8 eller nogle ikke understøttet version? Vi ved, at arkiv er brudt 3.6 grund af vBulletin bug. Dette giver dig tusindvis af ikke arbejder links - og du fik fra Google e-mail om forkert links. I stedet for at lytte til vores støtte og samarbejde du holde fortæller nogle latterlige idé og du synes, det er vigtigt at sætte det i rød.
    Hvad er dit formål her? Du ønsker, at vores støtte til at løse dit problem, eller du prøver bare at skræmme andre? For hvis du ønsker at løse dette problem skal du samarbejde med vores støtte.

Også om image, som du gav - det er din fejlfortolkning. Google bryder sig ikke om antallet af stillinger fremgår af forum. Og det kan ikke bekymre sig om det. Det er fordi Google indekserer alle de sider, som ikke er blokeret! På forum kan du have medlemsorganisationer sider, grupper, moser måske, album og så videre ... og så videre ... Også forum kan have masse andre plugins, som skaber yderligere sider (som Arcade).
    Så vær venlig at forstå: Du er forkert. Google anser ikke oversat indhold som dobbeltarbejde. Du har problem med dit eget forum, og vi opdagede områder af mulig årsag. Så venligst - brak vore instruktioner / spørgsmål. Ellers kan dette være markeret som løst, da du synes ikke være interesseret i vores støtte bare gerne gentage, hvad du fejlagtigt tror - vi allerede læser dette - der er ikke nogen grund til at gentage det igen. Dette er ikke sandt. Venligst fokusere på at løse dit problem, hvis du ønsker det skal være løst. Vær venlig at svare på spørgsmålet og holde fokus på dit arkiv.

PRÆCIS! DU ER FORKERT OPBYGNING! DU ER FORKERT indhold! og vi skrev det til dig i begyndelsen (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Du har styrtet arkiv, hvor tusindvis af ikke arbejder links! Så kan du begynde at bruge vores support, som du bad om i stedet for at forsøge at skræmme vores brugere. Hvad er du forventer af os, når du beder om støtte og ignorere det?

Her fik nøjagtige oplysninger, som du bør blokere medlem sider, og hvordan du gør dette:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Her fik oplysninger om, at arkivet er styrtet ned, spørgsmål om din version af vBulletin, og hvad man skal gøre, hvis det ikke er understøttet version:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Dette er meget præcis instruktion - kan du fortælle hvilken version af vBulletin er du bruger.

Og her du har fået oplysninger, som du rager ikke bør gøre noget med stillinger, der er meget kort (kun 1 sætning), fordi det er spørgsmålet om indholdet ikke vBET. Når indhold får længere (brugerne vil få svar) disse sider indhold vil ikke være tilsvarende længere:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Så:
    1. Hold din medlem sider blokeret på en måde som du gjorde det for nylig (kun for registrerede brugere) eller af robots.txt, som det er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check ind Webmaster Tools er din "3 besøg for Guest" mod er Google spare - se hvordan Google ser dit forum ved at give URL til nogle tråd. Check flere gange (kan ikke fortælle Google vil bruge samme IP for hver check). På denne måde vil du være helt sikker på, at mod er redde til robotter.
    3. Du har brudt arkiv - fortælle hvilken version af vBulletin bruger du?
    4. Til korte tråde Du kan bare give nogle længere svar der (forskellige naturligvis), eller bare holde det som det er håbet, at folk vil besvare disse tråde.

PS.
    Tag venligst min undskyldning for sene svar. Jeg var på delegation, og Kamil fik besked på at overlade dette spørgsmål til mig. Så endnu en gang undskyld
    1. Min robots.txt har været den samme, har jeg ikke ændre noget, og det virker fint:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / medlemmer /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nej det gør ikke gemme
    3. Mit arkiv virker fint, alle links testet og arbejde, hvor har du det i stykker?
    4. Den eneste lille indlæg er, hvor de nye medlemmer præsentere sig selv og bare sige "Hej, mit navn er Tom" Jeg kan ikke gøre noget ved, 90% af stillingerne er vejledninger mening mellemstore.

pepito69 sagde noget interessant, som indebærer parameteren url som jeg sagde ovenfor
    I mit eksempel, havde jeg en masse duplikeret indhold, fordi vbet inset: & language = da, i en fransk URL. Hvis du går til parametre i webmaster værktøjer, du kan løse dette eksklusive denne parameter.
    men han fik kun det for et sprog jeg får det for alle sprog, så er dette grunden, og hvad skal jeg gøre helt præcist?

PS. Jeg har ikke vbSEO installeret, men bruger vBSEO sitemap, som i forvejen udelukker arkivet, jeg formoder, at udelukke den robots.txt til? Jeg har aldrig set nogen her eller ethvert andet sted, udelukker det i deres robots.txt

Jeg ønsker enkle detaljerede instruktioner,
    EKSEMPEL:

1. Gør dette
    2. Gør det
    3. Og det

pepito69,
    Jeg har aldrig set så stor en robots.txt, som du har, er alt det virkelig nødvendigt?
    I Realty er der kun 3 robotter, der betragtes Bad Bots* og det ville det ikke være nemmere at sætte dem i din. htaccess-fil, ikke?
    PS. Deres flag er ikke viser

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    Senest redigeret af mario06; 21-01-1110:11.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Thanks Mario,

Ja, min robotter fil måske er for stor, er ikke optimeret, men det virker for mig og gør ikke ondt mig.
    Jeg vil medtage denne robotter i min htaccess, tak.

men han fik kun det for et sprog jeg får det for alle sprog
    Nej min ven, jeg også har det på alle sprog, det var bare et eksempel. Men da jeg brugte parametre i webmasterværktøjer Jeg har øget min google kravle igen. Jeg ved stadig ikke hvordan man kan løse andre problemer med VBET, mere vigtigt for mig, ligesom OBE jeg har med kodesprog og den knækkede ord, bruge nogle accenter (O, N, osv.).
    Nå, jeg udelade arkiv i robots.txt, og jeg har ikke noget arkiv webside i Google-indekset.
    Jeg tænkte mange gange at bruge vbseo sitemap, men min hjemmeside er meget godt kravlede Køb google. Jeg har altid anvende denne regel: Hvis noget virker, må du ikke røre det.

Undskyld jeg kan ikke fortælle dig, hvad man skal gøre, jeg kun dele mine erfaringer.

Thanks. Mit flag viser ikke i / index.php, men er synlige i fora site, vil jeg løse det nu.
    Senest redigeret af pepito69; 21-01-1118:32.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

1. Min robots.txt har været den samme, har jeg ikke ændre noget, og det virker fint:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / medlemmer /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nej det gør ikke gemme
    3. Mit arkiv virker fint, alle links testet og arbejde, hvor har du det i stykker?
    4. Den eneste lille indlæg er, hvor de nye medlemmer præsentere sig selv og bare sige "Hej, mit navn er Tom" Jeg kan ikke gøre noget ved, 90% af stillingerne er vejledninger mening mellemstore.

pepito69 sagde noget interessant, som indebærer parameteren url som jeg sagde ovenfor
    men han fik kun det for et sprog jeg får det for alle sprog, så er dette grunden, og hvad skal jeg gøre helt præcist?

PS. Jeg har ikke vbSEO installeret, men bruger vBSEO sitemap, som i forvejen udelukker arkivet, jeg formoder, at udelukke den robots.txt til? Jeg har aldrig set nogen her eller ethvert andet sted, udelukker det i deres robots.txt

Jeg ønsker enkle detaljerede instruktioner,
    EKSEMPEL:

1. Gør dette
    2. Gør det
    3. Og det

pepito69,
    Jeg har aldrig set så stor en robots.txt, som du har, er alt det virkelig nødvendigt?
    I Realty er der kun 3 robotter, der betragtes Bad Bots* og det ville det ikke være nemmere at sætte dem i din. htaccess-fil, ikke?
    PS. Deres flag er ikke viser

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. Det var ikke samme - ellers Google ikke vil vise dig link til medlemsside, fordi Google ikke besøger sider blokeret af robots.php og du fik i advarslen email dette link:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Nu er det OK. Det var ikke nogen tid siden, og Google var der. Du kan være rolig nu, om denne del
    2. Hvis det ikke er sikkert for robotter og viser, at robotterne blokerer kommunikere, bør du seriøst overveje at fjerne dette mod. Ellers Google vil begynde at indeksere sider, som han ser - så sider med blokerende kommunikere. Også i dette tilfælde er det vigtigste årsag til dit problem - alle sider ser ud for Google samme - bare blokere kommunikere.
    Som jeg forstår du checket i Webmasterværktøjer, hvordan Google ser dit forum, og du så, at Google ser kommunikere, at han skulle registrere - ja?
    3. Som jeg skrev i begyndelsen dine links til sub-fora i arkivet ikke virker på alle. Kun til hoved forum og tråde. Det gør tusindvis af forkerte links på dit arkiv sider. For eksempel:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Dette er link til at træde arkivet, og det virker, men i det indhold, der er links øverst på siden til sub fora, hvor tråden er inkluderet. Eksempel:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    Og alle disse links fungerer ikke - kun til de vigtigste forum. Alle arkiv sub-forums links fungerer ikke. Dette gør dig tusindvis af ikke arbejder links på tusindvis af arkivet tråde sider.
    DU vidste stadig ikke fortalt USA, som vBulletin UDGAVE bruger du ...
    På dette tidspunkt kan jeg vædde på, at det ikke er understøttet vBulletin 3,6 - skal du ikke bekymre dig, vil vi ikke stoppe støtter dig. Vi har brug for at vide det til at hjælpe dig bedre, fordi hos 3,6 det er kendt vBulletin bug. Hvis det er anden udgave er det muligt, at det er vBET bug. Det er vigtigt at opdage, hvad der er årsagen til at hjælpe dig.
    4. Jeg er ikke at skrive om 90% af dine indlæg. Jeg skrev om indlæg, der er anført i Google mail. Andre er ude af anvendelsesområdet for denne diskussion. Google opført du kun tråde med en sætning som jeg skrev dig (i hvert fald dem, som jeg var i stand kan se, før din MOD fortalte mig at registrere). Forstår du nu? Det er ikke problemet med hele dit forum. Som jeg allerede har skrevet - jeg ville ikke bekymre sig om dem - folk vil skrive svarene der, og de vil ikke være den samme længere - ligesom 90% af dine indlæg, som ser helt anderledes ud.

Vær opmærksom på, at pepito69 kan have forskellige konfiguration, du. I dit tilfælde ignorerer sprog parameter er ikke anbefales, da du ikke bruger SEO links og det er eneste måde at erkende, at URL-adresser er forskellige. Hvis du fortælle Google at ignorere denne attribut for Google alle URL'er heks afviger kun værdien af sprog parameter vil blive betragtet som samme indhold - det vil skabe kaos i indekserede sider, som vil tilfældigt skifte sprog i Google-indekset, eller Google vil bare indeksere dit hovedsprog sider. Jeg tror det - nyere kontrolleret og ikke rådgive for din sag. Vær venlig ikke at gøre det så længe du ikke bruger SEO links.

Enkle instruktioner i dette øjeblik:
    1. Hvis din "3 gange mod" ikke er Google sikkert - du deaktivere den og kontakte mod forfatteren om det.
    2. FORTÆL OS, hvilken version af vBulletin bruger du.

Det er 3. gang vi beder om det ... Hvordan du forventer os til at hjælpe dig, hvis du ikke samarbejder. Vi har ikke tryllestav, som vil skabe løsninger. Vi har brug for at vide, hvad der foregår på din server.

Om store htaccess. - Jeg ved ikke, hvad du skriver om præcis, men jeg vædde på, at for dig, det er ikke nødvendigt så store - Jeg formoder, at der er regler til at blokere vBSEO links til medlem sider og så videre. Du bruger ikke vBSEO, og du ikke bruger SEO links - din lille robots.txt er fint.
    Senest redigeret af vBET; 21-01-1121:00.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Jeg bruger-version 3.6.12, bør du vide dette, da jeg betalte et ekstra gebyr for at få det til at virke (gør den kompatibel) på grund af arkivet problem, så hvis det er arkivet thats forårsager dette, så er det (ingen handling) din skyld, da du gjorde det. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

Hvis din "3 gange mod" ikke er Google sikkert - du deaktivere den og kontakte mod forfatteren om det.
    Forfatteren sagde, at det ikke skader google.

1. Det var ikke samme - ellers Google ikke vil vise dig link til medlemsside, fordi Google ikke besøger sider blokeret af robots.php og du fik i advarslen email dette link:
    1. Det eneste, jeg tilføjede var / medlemmer / .. alt andet herunder memberslist.php var der allerede, min skyld, så lad os lukke dette argument.

2. Hvis det ikke er sikkert for robotter og viser, at robotterne blokerer kommunikere, bør du seriøst overveje at fjerne dette mod. Ellers Google vil begynde at indeksere sider, som han ser - så sider med blokerende kommunikere. Også i dette tilfælde er det vigtigste årsag til dit problem - alle sider ser ud for Google samme - bare blokere kommunikere.
    2. Der er absolut ingen grund til at være uhøflig, jeg forstår at bruge robots.txt, men i din optimering vejledninger (mit forslag) din magert mere mod vBSEO opsætninger, bare huske på, at mindst 80% af vBulletin brugernes don ' t bruge vBSEO så du bør holde 2 separate tråde, når man taler om tips, tweaks og optimering, eksempelvis "vBSEO Optimization" og "Ikke vBSEO Optimization" for at gøre det mere brugervenligt.

3. Alle arkivet links, som du sendt som knækkede ud til at virke fint for mig, her er et øjebliksbillede af din brudt arkivet link eksempel:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess kommentar var ikke til dig, men for medlemmet pepito69

Hør Michael Jeg ønsker ikke at argumentere for hver enkelt bogstav, der er skrevet med dig, jeg bare ønsker en nem 1. 2. 3. fix og intet mere.

Med venlig hilsen

[OVERARBEJDE]
    Ud fra hvad Google repræsentant fortalte mig, er den url strukturen nedenfor blive indekseret 4 gange, men i Realty for dem er det anset for at være 1 og bør indekseres som sådan, og det er nok derfor, jeg fik e-mailen. Den nedenunder indlæg er blot et eksempel;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Original
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = pl Oversat
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = da Oversat
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = es Oversat
    [OVERARBEJDE]
    Senest redigeret af mario06; 22-01-1109:05.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •