Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: efter lang tid, virker det ikke længere

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default efter lang tid, virker det ikke længere

Hej,
    For nylig har jeg fundet ud af, at vBet ikke fungerer som det skal længere.

Warden wird geupdatet?!?
    ->
    Warden vil blive opdateret?

Også jeg vil gerne fjerne "Automatiske oversættelser støttet af vBET 3.3.6", ja jeg købte branding gratis mulighed.

En anden ting jeg fandt ud af er, at jeg cant gøre noget via admincp, var der altid, at vBET opkaldt link, men nu er det ændret .. ser på billedet
    ImageShack ® - Online Foto og Video Hosting

Tak for enhver hjælp.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi

Det vil virke igen Jeg kender problemet - det er på Google siden, så dette er hvad du skal gøre:
    1. Check er du blokeret af Google eller modtage forkerte resultater. For at gøre dette kan du bruge Google tester:
    http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post1728
    2. Giv os resultater.
    3. Hvis alt ser OK ud - så tjek venligst oversættelse, når du er logget ind Hvis fungerer så betyder det, at du havde midlertidigt problem med Google og forkert resultat sider blev cached af Gæst Cache (Jeg har bare bemærket i TODO liste til ikke at cache det i så fald ). Så kan du bare ren hele Gæst cache (bedst gøre det manuelt - se note i vBET Tools).

Om branding gratis - Se PM, og bemærk venligst, at i næste udgave vil blive fjernet som standard

Og om nogen tezt i Admin-menuen - ser ud som om der ikke er nogen passende sætning. Sørg for at din installation er passende - lige lavet opdatering - uploade alle filer igen og import produkt filen igen. Dette bør hjælpe
    Senest redigeret af vBET; 14-01-1120:07.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Hej, tak for dit svar.

Jeg tryd det, og det virker ok:
    Start oversættelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "Mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Testfejl:

Og jeg har også tryd til reupload det, men det virker ikke. Gæst Cache er ikke aktiv, fordi dens virkelig skidt for SEO formål.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg ved ikke hvorfor det synes at virke nu. Jeg kom ind vBet muligheder via vBulletin muligheder, dette ser ud til at fungerer, men jeg kan ikke finde det direkte, men det ser ud til at oversætte nu, men dens virkelig langsom. Synes ligesom alle mine cache er overskrevet med "intet"

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af wowglider.de View Post
    Hej, tak for dit svar.

Jeg tryd det, og det virker ok:
    Start oversættelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "Mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Testfejl:

Og jeg har også tryd til reupload det, men det virker ikke. Gæst Cache er ikke aktiv, fordi dens virkelig skidt for SEO formål.
    Så din Google-forbindelsen er OK. Og som jeg ser det virker fint nu. Så måske du havde nogle midlertidigt problem med Google-forbindelse, som er ude af vores Sope og vi kan ikke gøre noget på dette område. Stor, at det virker nu

Gæst tilfælde gør intet skadeligt for SEO. Det er endnu bedre til SEO, fordi det gør indekserede sider generere meget meget hurtigere og for Google, er det vigtigt. Dette er stor forbedring, og vi foreslår at bruge det.

Fortæl hvorfor tror du, at Gæst Cache er dårligt for SEO? ...

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af wowglider.de View Post
    Jeg ved ikke hvorfor det synes at virke nu. Jeg kom ind vBet muligheder via vBulletin muligheder, dette ser ud til at fungerer, men jeg kan ikke finde det direkte, men det ser ud til at oversætte nu, men dens virkelig langsom. Synes ligesom alle mine cache er overskrevet med "intet"
    Jeg forstår ikke, hvad præcis til dig, at cache er overskrevet af "ingenting". Er nye poster ikke kommer til at cache, eller i cache du har forkerte poster (med tomme oversættelser).

Data i cachen ophold i 15 dage (konfigurerbar), så dit forum virkelig genererer hurtigt

Fortæl Har du brug for hjælp lige nu?

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

intet svar-løst. Hvis ikke, så skriv her og jeg vil åbne denne tråd igen.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •