Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Der bør være en mulighed for en bruger at deaktivere visning automatiske oversættelser

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Default Der bør være en mulighed for en bruger at deaktivere visning automatiske oversættelser

Titlen er klart nok.

Jeg løber en meget stor forum, og jeg har en masse brugere, der kan læse flere langs. uden problemer, ønsker de at kunne se den originale tekst uden oversættelse, og ikke at skulle klikke ned på det.

Dette er hovedsageligt for dem med hensyn til PM, ikke rigtig i trådene selv.

Men desværre kan du kun kontrollere dette via hele bestyrelsen, ville det være rart, hvis brugeren kunne af ham selv afgøre via det brugervenlige kontrolpanel, om, hvordan det ønsker at se hans PM vises, osv.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tror du, det skal være lige tænd / sluk for hver bruger, eller hvilke sprog bør ikke automatisk blive oversat?

Også hvis global løsning er OK, så det kan gøres ved at redigere skabelonen, så oprindelige tekst ville være synlig uden at klikke.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Tror du, det skal være lige tænd / sluk for hver bruger, eller hvilke sprog bør ikke automatisk blive oversat?

Også hvis global løsning er OK, så det kan gøres ved at redigere skabelonen, så oprindelige tekst ville være synlig uden at klikke.
    Jeg tror ikke, at en global løsning ville være OK.

Men brugeren bør være i stand til at kontrollere, hvis han ønsker at se automatiske oversættelser eller ej.

Jeg tror, en on og off er fint, ikke for hver lang. (Der synes at komplekse til mig)

Men findes som indstilling i brugeren kontrol panel i deres profil.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •