Som jeg kan se, det sker også for ikke oversat side (jeg er ikke sikker - Jeg forstår det ikke uden oversættelse, men jeg kan se, at der er advarsel i stedet for registrering form). Det er derfor jeg tænker, at det ikke er skyld vBET. Forhør dig det på din oprindelige side, hvis samme ske kan du også deaktivere vBET og tjek igen. Hvis du stadig ske, så er du nødt til at kigge et andet sted, fordi det ikke er vBET fejl.
Lad mig vide, har jeg ret.
Fungerer godt
http://www.syrionline.com/vb3/register.php
Senest redigeret af tomee123; 21-11-09 på 22:14.
Et fingerpeg - som jeg ser efter at have klikket registrering knappen det ikke bringer dig til tilmeldingsblanket (url register.php?do=register), Men kun til indstilling mail (register.php?do=vMail).
På nuværende tidspunkt har jeg ingen idé gør dette forårsager problemet, men vi kan bare tjekke det. Hvis du kan du ændre et øjeblik din konfiguration, så klikke registrering knappen generere hele tilmeldingsblanketten. Også fortælle mig hvordan man konfigurerer vBulletin at have opførsel af jeres forum - jeg vil prøve det på vores test fora.
OK. Jeg er stadig på udkig. Et hint - måske er der nogle spørgsmål med Omadressering (hvis 301 omdirigering sker, så vil det mistede oplysninger om aftale om forum betingelser). Jeg vil skrive en robot på få minutter, så jeg vil se gør noget sådan sker. Vær rolig - vi vil finde en løsning for, at![]()