Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 18 af 18

Tråd: Problem, når de besøgende registrerer

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Et fingerpeg - som jeg ser efter at have klikket registrering knappen det ikke bringer dig til tilmeldingsblanket (url register.php?do=register), Men kun til indstilling mail (register.php?do=vMail).

På nuværende tidspunkt har jeg ingen idé gør dette forårsager problemet, men vi kan bare tjekke det. Hvis du kan du ændre et øjeblik din konfiguration, så klikke registrering knappen generere hele tilmeldingsblanketten. Også fortælle mig hvordan man konfigurerer vBulletin at have opførsel af jeres forum - jeg vil prøve det på vores test fora.

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Et fingerpeg - som jeg ser efter at have klikket registrering knappen det ikke bringer dig til tilmeldingsblanket (url register.php?do=register), Men kun til indstilling mail (register.php?do=vMail).

På nuværende tidspunkt har jeg ingen idé gør dette forårsager problemet, men vi kan bare tjekke det. Hvis du kan du ændre et øjeblik din konfiguration, så klikke registrering knappen generere hele tilmeldingsblanketten. Også fortælle mig hvordan man konfigurerer vBulletin at have opførsel af jeres forum - jeg vil prøve det på vores test fora.
    Jeg stoppede Produkt do = vMail
    Check mail
    Problemet fortsætter
    Nu viser et link på tilmeldingsblanketten register.php? Gør = Registrer

vBulletin
    Jeg har en licens reel
    Senest redigeret af tomee123; 21-11-0923:11.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK. Jeg er stadig på udkig. Et hint - måske er der nogle spørgsmål med Omadressering (hvis 301 omdirigering sker, så vil det mistede oplysninger om aftale om forum betingelser). Jeg vil skrive en robot på få minutter, så jeg vil se gør noget sådan sker. Vær rolig - vi vil finde en løsning for, at

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - Jeg kender grunden. Det er, hvad jeg tænkte - du har omdirigering, fordi i form URL ophold uden sprog parameter. Det er grunden til omdirigering sker. Jeg spekulerer på, hvorfor URL i form, blev ikke ændret (det skal være) - Jeg vil undersøge det lige nu

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Er du bruger nogle MOD hvilke ændringer webadresser i form? Jeg ser i moderne kode, din HTML-kode og vores forum html-kode. Det skulle virke. Så for en bedre undersøgelse, jeg vil have adgang til dit forum. Venligst PM mig adgang til din FTP (sandsynligvis vil jeg ikke brug for Admin CP).

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Et vigtigt spørgsmål - er du kører på vBET 3.x ...?

Senest redigeret af vBET; 22-11-0902:08.

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Text automatically translated from: Arabic to: Danish
    Translated text
    Godt
    Vil du acceptere betaling via Western Union?

Er det mig at være en forkæmper for dit produkt zoner ((Mellemøsten)) for betalt
    Original text

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Quote Oprindeligt indsendt af tomee123 View Post
    Translated text
    Godt
    Vil du acceptere betaling via Western Union?

Er det mig at være en forkæmper for dit produkt zoner ((Mellemøsten)) for betalt
    Original text
    Translated text
    Jeg kan ikke se noget svar!
    Original text

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg