Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Fejl ved åbning af en ny tråd

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Fejl ved åbning af en ny tråd

Text automatically translated from: Turkish to: Danish
    Translated text
    Jeg får denne fejl når du åbner en ny tråd
    Original text

Warning: require_once () [function.require-once]: Kan ikke få adgang til [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php i [sti] / includes / functions_newpost.php (400): eval () 'd kode på linie 4

Warning: require_once ([sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / functions_newpost.php (400): eval () ' d kode på linie 4

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home/nokiafor2/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/nokiafor2/public_html/includes/functions_newpost.php (400): eval ()' d kode på linie 4
    Senest redigeret af vBET; 21-11-0921:02. Årsag: Forkert BBCodes

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Under opdatering du nødt til at uploade nye filer til serveren. Venligst brak opdateringsinstruktionerne og uploade nødvendige filer på server.

Også - du glad lille bug - citerer gjort Google genkende forkert sprog. Jeg vil gøre hurtige udgivelse med denne bug korrektion (citater bliver ikke sende i løbet af sproget anerkendelse).
    Senest redigeret af vBET; 21-11-0921:15.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg undersøge denne bug med citat. Som jeg se, at vi fjerner citater før bede Google til registrering. I dette tilfælde er det ikke. Jeg tror, at grunden kan være trådt indersiden af tilbud. Vi vil ordne det snart

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - spørgsmålet blev med nye linjer i tilbud. Allerede rettet. Vi vil holde med ny udgivelse indtil nogle andre spørgsmål vil blive afklaret som konfiguration problemer eller bugs. Stadig nye fastsættelse udgivelse vises hurtigt

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •