Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Warning: require_once () [function.require-once]: Kan ikke få adgang til [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php i [sti] / includes / functions_newpost.php (400): eval () 'd kode på linie 4
Warning: require_once ([sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i [sti] / includes / functions_newpost.php (400): eval () ' d kode på linie 4
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åbning påkrævet "/ home/nokiafor2/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/nokiafor2/public_html/includes/functions_newpost.php (400): eval ()' d kode på linie 4
Senest redigeret af vBET; 21-11-09 på 21:02.
Årsag: Forkert BBCodes
Under opdatering du nødt til at uploade nye filer til serveren. Venligst brak opdateringsinstruktionerne og uploade nødvendige filer på server.
Også - du glad lille bug - citerer gjort Google genkende forkert sprog. Jeg vil gøre hurtige udgivelse med denne bug korrektion (citater bliver ikke sende i løbet af sproget anerkendelse).
Jeg undersøge denne bug med citat. Som jeg se, at vi fjerner citater før bede Google til registrering. I dette tilfælde er det ikke. Jeg tror, at grunden kan være trådt indersiden af tilbud. Vi vil ordne det snart
OK - spørgsmålet blev med nye linjer i tilbud. Allerede rettet. Vi vil holde med ny udgivelse indtil nogle andre spørgsmål vil blive afklaret som konfiguration problemer eller bugs. Stadig nye fastsættelse udgivelse vises hurtigt