1) Du kan bo på nuværende indstilling. Hvis du ikke bruge en utf-8 forum netop har valgt denne indstilling:
Antal tegn før indpakningen tekst til 0
2) nej det er ikke vigtigt, men hvis du har
IKKE utf-8 charactersets bedes gøre alle vigtige skridt fra
readme.html filen fra
gør-ikke-upload forder til IKKE utf-8 charactersets forum
3) kontroller, at alle integration med dyr, få skridt fra
readme.html filen fra
gør-ikke-upload mappe. Alle trin. Jeg var på dit forum, og at dine webadresser er ikke oversat. Du bør integrere de to valgte filer:
_createurl.php
_url.php
Hvis det bliver igen (blank side) kan du prøve at finde i din log-fil et navn på problemet. Denne logfil er på din server. (Du kan bede abaut at din host udbyder)
4)
Code:
abc.com/forum.php?language=ga
dette er ikke SEO url. Hvis du ønsker at have links uden ?sprog parameter - kan Du integrere din webadresse til SEO.
Venligst:
1. Gå til admincp-> vBET-> vigtigste
2. sæt
Link Type til
VBSEO_URI
3. sæt
Oversættelse links type for at Oprette URL ' er i henhold til SEO link konsensus (dvs '/da/adresse')
4. rediger dine .htaccess fil (tilføj alle din rulse befor dyr, regler, kan du finde det i .htaccess fil i
gør-ikke-upload mappe)
Hvordan man tilbage til de vigtigste sprog? Bare klik på dit hovedsprog flag (for vores forum - det er engelsk flag)
5) Forklar det bedre. Venligst indsæt en URL til tråden med dette spørgsmål. Bruger du nogen særlige Mod?
6) Du kan ændre et flag position. For at gøre dette - venligst:
1. Gå til admincp-> vBET-> Flag
2. sæt
Flag Place mulighed som sådan du vil have. Hvis du indstiller
Brugerdefineret - Du skal sætte
$ Vbenterprisetranslatorflags ind i skabelonen i hånden.
7) Hvor? gå til din FTP (af nogle manager som Total Commander) og gå til dit forum rodmappen. Nederst du skal have din. Htaccess fil.
din .htaccess fil, som du kan finde i
gør-ikke-upload mappe. Sætte din reglerne, før du valgte regler.
8) Jeg var på dit forum, og jeg kan se flagene, så bedes du forklare dette problem bedre og indsæt her en url til siden med problemet (hvis du kan)