Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Bruger CP mulighed i profil doesnt opdatere lang indstillinger

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Default Bruger CP mulighed i profil doesnt opdatere lang indstillinger

Brugeren Cp mulighed for at vælge lang doesnt arbejde ikke engang her. Jeg valgte græsk for eksempel og det gør ikke ændre, kun ved flag klikke på den skifter, bemærkede jeg, at i mit forum først, så jeg prøvede her og dens den samme

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Hej,

se på til beskrivelsen af denne mulighed:
    På hvilket sprog du vil skrive dine indlæg. Forummet vil automatisk oversætte dine indlæg til andre brugere sprog. Også det vil oversætte indlæg på andre sprog til dit standard sprog.
    Det betyder, behøver du ikke at mærke dine indlæg med [Lang] - forum vil registrere dit sprog automatisk, men der er en admin mulighed, der kan begrænse denne anerkendelse i
    du finder der en detaljeret kredser, hvordan det fungerer.

I AdminCP er der endda en anden mulighed:
    AdminCP -> VBET -> Diverse -> Omdiriger til brugerens sprog
    der vil automatisk omdirigere dig til din standardbrowser sprog. Det virker ikke på vores forum, fordi denne mulighed er slået fra her.

Tråd flyttet til afsnittet Fejlfinding

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Text automatically translated from: Greek to: Danish
    Translated text
    Jeg vil nu teste
    Original text

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

mine indstillinger her, er i græsk, men jeg ser english indlæg

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Ja, du gør og du kan se dem rigtigt - hvorfor? Jeg har svaret i mit første svar Eller måske er du snakker om noget andet ...
    Du vil se græske kun i tilfælde, hvor AdminCP valgmulighed er indstillet til automatisk at omdirigere eller når du vælger det manuelt fra flag i toppen.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

plz fortælle mig præcis, hvad jeg har at indstille måske skrive et screenshot. Jeg vil have bruger, der vælger lang fra UserCP omdirigere ind i den lang. I dont give flag til reg brugere thanx

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

AdminCP -> VBET -> Diverse -> Omdiriger til brugerens sprog
    Takket være denne mulighed kan du omdirigere brugere til deres browsers standardsprog, og denne indstilling er uafhængig af 'UserCP "indstilling, som bruges til oversættelse formål (Jeg har allerede beskrevet det i mit første svar)

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •