Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Få fejl, når du redigerer / svar indlæg, fordi en tråd

Trådede visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

kan stadig ikke løst faktisk fyre, jeg stadig får denne fejlmeddelelse til e-mail næsten hver dag, hver gang der er en ny tråd skabt af ikke standard sprog, og de øvrige medlemslande ikke redigere indlæg eller nye svar i andre tråde, De fejlmeddelelser kun få ved medlem, fordi medlemmet kan redigere / newreply de stillinger, kan gæsten ikke gøre det, så kan ikke få denne fejlmeddelelser

er der nogen anelse om, eller noget, jeg kan prøve at fyre? den database tabel, der får fejlen kun er vbenterprisetranslator_cache_medium_id

- min standard sprog er Indonesisk, hvis jeg fjerne markeringen i Admincp --> din --> Chace --> fjern markeringen Indonesiske i Cache-detaljer, så ikke bruger cache for Indonesisk, vi får ikke den fejl igen, men det er bedre, hvis vi kan bruge cache også for vores standard sprog, Indonesisk

- Jeg bruger vBulletin 3.6.8

- Her er de virkelige fejlmeddelelser til e-mail

- Der er andre en eller anden, der får det præcis samme fejlmeddelelse også: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1651

Please help fyre, hvis der er nogle ting jeg kan prøve
    Senest redigeret af basketmen; 07-01-1118:36.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •