Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Hvordan virker det - håndbog om multi sprogstøtte

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default Hvordan virker det - håndbog om multi sprogstøtte

    Denne artikel beskriver, hvordan automatisk oversættelse fungerer. Manual oversættelse beskrivelse finder du her: http://www.vbenterprisetranslator.co...nslations.html
    Hvis du vil undgå oversættelse af del af teksten, se her: Hvordan man laver nogle tekst ikke oversættes?.

    Jeg ved ikke, hvor meget du er imponeret af flere sprog støtte indtil nu, og håber du vil blive imponeret endnu mere, når du finder ud af, hvor nemt det er i brug

    Først og fremmest mod understøtter brugerens standardsprog. Det ligger i registrering form og kan ændres i User CP. Så hvis brugeren har sat sit standardsprog, så han gør ikke noget ... Bare skriver indlæg på hans sprog, og vBET tager sig om alt. I sådanne tilfælde - når brugeren har sat standardsproget Det antages, at hele postforsendelse (herunder titel) er skrevet i sit standardsprog. Det vil være konfigurerbare snart, men ved hans øjeblikket er der simpel antagelse: hvis brugeren har sat standardsprog og den er anderledes end forum standardsprog, derefter hver hans budskab er i et sprog, som han vælger som sin standard.

    Du kan også oprette flere sprog beskeder, hvor kun dele af meddelelsen er i forskellige sprog. Det er meget let - alt hvad du behøver at gøre det sætte tekst skrevet på forskellige sprog inde i lang BBCode. Det tager en parameter, der er den sprogkode. Dvs. hvis du ønsker at skrive noget på polsk, så BBCode ser sådan her ud lang = pl.
    Se hele eksempel (mellemrum i BBCode tilføjet for at undgå evaluering):
    [ lang=pl]Przykład tekstu po polsku[ /lang]

    Dette eksempel (uden mellemrum i BBCode) vil give dig en sådan resultat:
    Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Eksempel på tekst på polsk
    Original text


    Der er også en mere BBCode, der fungerer præcis som lang BBCode, men det er forbeholdt indlæg titler alene. Det er langtitle BBkode - den bruges af vBET til automatisk markere meddelelsen af brugeren, og som indstillet deres standard andet sprog end forum standardsprog. Det bør ikke bruges manuelt, og hvis du vil bruge det sådanne måde, så husk at sætte hele meddelelsen inde i lang BBCode med samme sprogkode som parameter i kabine BBCodes (ellers nogle dele af oversatte RSS-kanaler kan ikke oversat korrekt, men stillinger vil blive vist passende).

    Senest redigeret af Marcin Kalak; 31-08-1210:56.

  2. #2
    Banned
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    4

    Default Redigering Oversættelser

    Er der en måde at opdatere cachen, hvis Google Oversæt ikke er helt korrekt? Administratorer kan redigere det oprindelige indlæg, men kan de give et bedre menneske oversættelse i stedet for indhold fra Enterprise Translator?

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af rstankiewicz View Post
    Er der en måde at opdatere cachen, hvis Google Oversæt ikke er helt korrekt? Administratorer kan redigere det oprindelige indlæg, men kan de give et bedre menneske oversættelse i stedet for indhold fra Enterprise Translator?
    Vi tænkte over det (disse oversættelser kan være mærket for at undgå sletning fra cache), men desværre Google ikke giver mulighed for det. Ifølge Google betingelser, du har ikke tilladelse til at ændre resultaterne af Google oversættelser. Så vi kan ikke tilføje sådanne evt.

    Vi kan ikke gøre det, men vi tænker på en bedre integration med vBulletin sætninger. Det er ikke undersøgt endnu, men det er på vores ToDo-liste, for at gøre det muligt at bruge på oversatte sider også passende sætninger. Denne løsning vil ikke håndtere bedre indlæg oversættelser, men det vil håndtere dit problem med alle vBulletin tekster. Du behøver kun at installere sætninger tilbage nogle sprog, og det vil ske. Det er vores planer på dette område
    Senest redigeret af vBET; 03-11-0922:58.

  4. #4
    Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    13

    Default

    Tak vBET medlemmer til at læse.

    ผม ได้ โพ ส ข้อความ นี้ โดย จาก การ เซ็ ต ภาษา เป็น ไทย (Thai standard) แล้ว ก็ โพ ส

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af websnow View Post
    Tak vBET medlemmer til at læse.

    ผม ได้ โพ ส ข้อความ นี้ โดย จาก การ เซ็ ต ภาษา เป็น ไทย (Thai standard) แล้ว ก็ โพ ส
    Brug venligst lang BBkode eller indstille dit standard sprog i User CP - netop som beskrevet i denne manual

  6. #6
    Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    13

    Default

    Text automatically translated from: Thai to: Danish
    Translated text
    Tak vBET medlemmer til at læse.

    ผม ได้ โพ ส ข้อความ นี้ โดย จาก การ เซ็ ต ภาษา เป็น ไทย (Thai standard) แล้ว ก็ โพ ส
    Original text

  7. #7
    Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    13

    Default

    Text automatically translated from: Thai to: Danish
    Translated text
    Wow, virkelig stor.
    Original text





    Text automatically translated from: English to: Danish
    Translated text
    wow fantastisk
    Original text
    Senest redigeret af vBET; 08-11-0920:53. Årsag: ingen edit - skulle Citat - undskyld;)

  8. #8
    Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    13

    Default

    Hej vBET

    Jeg fik spørgsmål

    1. Når jeg indstille min standard THAI, og så vil jeg besvare indlæg i Thai
    efter denne jeg ændre sproget til engelsk

    Resultatet er jeg stadig se mine indlæg på thai ikke engelsk. Det skal vise english

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af websnow View Post
    Text automatically translated from: Thai to: Danish
    Translated text
    Wow, virkelig stor.
    Original text


    Text automatically translated from: English to: Danish
    Translated text
    wow fantastisk
    Original text
    Jeg er glad for du kan lide det Og - du behøver ikke at bruge lang bbcode, hvis du skriver i forum sprog. I dette tilfælde "wow store" behøver ikke at være i lang BBCode - dette BBCode er at støtte beskeder skrevet på forskellige sprog, at dit forum er.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af websnow View Post
    Hej vBET

    Jeg fik spørgsmål

    1. Når jeg indstille min standard THAI, og så vil jeg besvare indlæg i Thai
    efter denne jeg ændre sproget til engelsk

    Resultatet er jeg stadig se mine indlæg på thai ikke engelsk. Det skal vise english
    Bare kig på din webadresse - du er på udkig på oversat side Du skal blot klikke engelsk flag, og du vil se hele forum på engelsk - herunder dine beskeder, som blev skrevet i Thai

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •