Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Skabelon Redigeringer

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Default Skabelon Redigeringer

Hej,

Før du køber PRO version, besluttede jeg mig for at evaluere den frie én i mit site:
    travelexpert.gr / travel.php

Så har jeg nogle spørgsmål:
    1 .- Kan jeg tilføje flagene i linjen under min knappen menuer, hvor der nu står "Din Travel Advisor"?
    2 .- Jeg respekterer ønsket af Google til at få deres slongan, men jeg kan tilføje det i bunden, mens flagene vil være på toppen?
    3 .- Og endelig ... Prisen for 90 dollars inkluderer mærke gratis version af dit modul?

Tak
    Maria

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,
    Jeg fandt denne instruktion for dig på gratis version af vBET side:
    vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum

1.
    Code:
    Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
    - Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
    - Configurable header for flags
    - Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.
    så hvis du ønsker at sætte dit flag under denne knap for - bare gå til din menu og redigere flag sted at Brugerdefineret. Efter at blot $ Vbenterprisetranslatorflags til skabelon med denne knap

3. 90 $ - det er en omkostning på vBET licens, hvis du ønsker at fjerne vBET kredit link, er du nødt til at købe også yderligere branding gratis licens - for $ 135

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg kan se, at vi mistede svar til 2. spørgsmål

Så - ja du kan placere Gogle logoet i andre sted. For at gøre dette er du nødt til at fjerne Google billede fra vBET konfiguration og tilføje det i passende skabelon ved Admin CP.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Tak jer begge fyre. Jeg køber det i løbet af weekenden.

Maria

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •