Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Sådan integrere din MOD med vBET

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Sådan integrere din MOD med vBET

Du har dit eget mod (du er forfatteren), der har brug for lidt integration med vBET?

Måske dit mod giver mulighed for at skrive beskeder, og du vil tillade dem at være i forskellige sprog ...

Måske du får nogle ekstra data ved AJAX og ønsker, at det også oversat på oversatte sider ...

Måske noget andet er brug for din mod at samarbejde med vBET ...

Vi vil hjælpe dig!

Kontakt os, give os link til din MOD og beskrive det, og vi vil give dig tips, hvordan du nemt gjort det vBET kompatibel.

Du vil have din mod fortsat arbejde for brugere uden vBET? Intet problem - vi vil fortælle dig, hvordan du gør dette. Vi vil hjælpe dig truffet afgørelsen, beskrive, hvordan det skal gøres, og hvordan man kan operere på vBET API til at gøre din mod endnu bedre!
    Senest redigeret af vBET; 20-11-0911:41.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Er det den samme eller om det samme spørgsmål end her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rted-vbet.html ?

Fordi, jeg vil gerne vide, om dette ville være muligt for denne hack til at blive støttet: CYB - Chatboks

Det ville være rart, hvis alle meddelelser indhold ville blive oversat så godt. Jeg ved ikke, om det er muligt, men jeg spørger.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nej de er 2 forskellige spørgsmål. Her har vi spørge, hvem ønsker at gøre hans (hans - betyder som forfatter) mod kompatible.

Forskellen er, at hvis mod forfatteren beder os om hjælp, så vil han lavet ændringer, og vi vil give ham alle de nødvendige informationer. På denne måde hans mod det vil være foreneligt med vBET meget hurtigere. Også på grund af mulige licenser begrænsninger for nogle mods dette kan være den eneste måde for integration - lavet af forfattere.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Cybershaolin View Post
    Er det den samme eller om det samme spørgsmål end her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rted-vbet.html ?

Fordi, jeg vil gerne vide, om dette ville være muligt for denne hack til at blive støttet: CYB - Chatboks

Det ville være rart, hvis alle meddelelser indhold ville blive oversat så godt. Jeg ved ikke, om det er muligt, men jeg spørger.
    Ja, vi så denne Vi vil undersøge integration mulighederne med dette mod.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •