Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Fjern nogle enkelt specialtegn i URL, såsom [,], *, og andre

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Fjern nogle enkelt specialtegn i URL, såsom [,], *, og andre

Hej gutter, har brug for noget hjælp her

i vbseocp.php --> Karakter Udskiftning --> jeg satte Erstatte Ikke-engelske Tegn i url ' er?, at Holde med Ikke-engelske Tegn i url ' er som din installation, instruktion

på standardsproget (engelsk) Jeg har brug for at fjerne nogle tegn at dont behov for webadresser, som [, ], * og andre enkelt tegn, fordi jeg ikke er komfort med disse enkelt tegn på standardsproget (engelsk)

Please help fyre, hvordan man fjerne disse enkelte tegn i URL'en i standardsproget (engelsk), men stadig bruger "Hold ikke-engelske tegn i webadresser" valgmulighed

Jeg prøvede at tilføje [og] og * karakter i vbseocp.php -> Definer Stopwords men ikke arbejder, eller kan det fjernes fra vbseocp.php -> Definer din tilpassede Karakter Replacements?

ELLER

hvis der er betinget af koden til "Erstat ikke-engelske tegn i URL'er?" for standard sprog og "Hold ikke-engelske tegn i webadresser" for andre sprog "til andre sprog, måske vi kan sætte den betingede kode i vbseo / ressourcer / xml / config.xml noget som dette bare for eksempel
    if ($ vbetlang == standard)
    {
    Udskift ikke-engelske tegn i URL'er?
    }
    if ($ vbetlang! = standard)
    {
    Hold ikke-engelske tegn i webadresser til andre sprog
    }

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

for den første måde jeg allerede ved hvordan man gør det, tak for Andrés Durán Hewitt i vbseo forum:

Hej,

Du kan stadig definere karakter udskiftninger uanset den "Hold ikke-engelske tegn i webadresser 'muligheden. Prøv at definere følgende brugerdefinerede tegn udskiftninger:

Code:
    '['=>''
    ']'=>''
    '*'=>''
    Og lad mig vide, hvordan det går.

Venlig hilsen.

men det er bedre, hvis vi kan bruge den anden måde ovenstående, så lad os vide, hvis nogen har oplysninger om, at betingede, og jeg foreslår at du bruger den første måde ovenfor, hvis du bruger engelsk / latin som standardsprog (som næsten vi alle bruger det )

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg læser det grundigt nu, og give dig svar hurtigst

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

eksemplet som denne tråd selvstændig url

Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-%5B-%5D-%2A-others.html
    det er bedre url som denne, Fjernet specialtegn [,], og * med fed ovenfor, bedre til engelsk forum

Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-others.html

andre webadresser eksempel, som har nogle særlige tegn i titlen og i webadressen
    [Sprog: $ sproget Tilføj ikke sproget BBCodes] i Hurtig svar
    & Goto = newpost forbindelser ikke omdirigere ordentligt
    langtitle = sk] F.. bug?
    Showthread.php? P = x ikke omskrevet
    "Vbet_ flag-" spørgsmål
    Med 2 lang = bbcode ...
    Senest redigeret af basketmen; 04-11-1020:21.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - du kan gøre det også ved vBET fil:
    1. Åbn vbenterprisetranslator_seo.php
    2. Find:
    Code:
    $vbet_custom_char_replacement = array(
    '"' => '', 
    '[langtitle=' => '', 
    '[/langtitle]' => '', 
    ']' => '-'
    );
    3. Tilføj der parvis på samme måde som vBSEO

Du bliver nødt til at tilføje det igen efter hver opdatering, da dine ændringer vil blive overskrevet. Så at holde det i vBSEO brugerdefinerede udskiftninger synes at være en bedre idé.

Om dit 2. forslag. En sådan tilstand ville se sådan ud:
    Code:
    if ($_REQUEST['language'])
    {
    Keep Non-English Characters in URLS for other languages
    } else {
    Replace Non-English Characters in URLs?
    }
    Vi har ikke teste en sådan løsning, så vi råd til at gøre dette på nogle test eksempel ikke på reelle forum og tjekke, hvordan den opfører sig. Jeg tror ikke, det vil virke - jeg formoder, at der fra config det taget simpelthen værdi og fastgjort til variabel, så ville variabel behandle denne lige så streng værdi. Jeg formoder - ikke testet. Så en sådan ændring bør være tone-i-andet sted i sted, hvor variabel tager værdi, du kan gøre:
    Code:
    $theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English
    Hvis variabel er globale (og hvis det er variabel ikke konstant), så du kan overskrive det i / Includes / vbenterprisetranslator_functions_seo.php fil. Der er 2 steder, hvor du har koden sådan her:
    Code:
    if ($language) {
    $text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
    } else {
    $text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
    }
    Så du kan ændre global variabel værdi i andet udsagn, før teksten er evalueret.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •