OK så - du kan gøre det også ved vBET fil:
1. Åbn vbenterprisetranslator_seo.php
2. Find:
Code:
$vbet_custom_char_replacement = array(
'"' => '',
'[langtitle=' => '',
'[/langtitle]' => '',
']' => '-'
);
3. Tilføj der parvis på samme måde som vBSEO
Du bliver nødt til at tilføje det igen efter hver opdatering, da dine ændringer vil blive overskrevet. Så at holde det i vBSEO brugerdefinerede udskiftninger synes at være en bedre idé.
Om dit 2. forslag. En sådan tilstand ville se sådan ud:
Code:
if ($_REQUEST['language'])
{
Keep Non-English Characters in URLS for other languages
} else {
Replace Non-English Characters in URLs?
}
Vi har ikke teste en sådan løsning, så vi råd til at gøre dette på nogle test eksempel ikke på reelle forum og tjekke, hvordan den opfører sig. Jeg tror ikke, det vil virke - jeg formoder, at der fra config det taget simpelthen værdi og fastgjort til variabel, så ville variabel behandle denne lige så streng værdi. Jeg formoder - ikke testet. Så en sådan ændring bør være tone-i-andet sted i sted, hvor variabel tager værdi, du kan gøre:
Code:
$theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English
Hvis variabel er globale (og hvis det er variabel ikke konstant), så du kan overskrive det i / Includes / vbenterprisetranslator_functions_seo.php fil. Der er 2 steder, hvor du har koden sådan her:
Code:
if ($language) {
$text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
} else {
$text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
}
Så du kan ændre global variabel værdi i andet udsagn, før teksten er evalueret.