Hej gutter, har brug for noget hjælp her
i vbseocp.php --> Karakter Udskiftning --> jeg satte Erstatte Ikke-engelske Tegn i url ' er?, at Holde med Ikke-engelske Tegn i url ' er som din installation, instruktion
på standardsproget (engelsk) Jeg har brug for at fjerne nogle tegn at dont behov for webadresser, som [, ], * og andre enkelt tegn, fordi jeg ikke er komfort med disse enkelt tegn på standardsproget (engelsk)
Please help fyre, hvordan man fjerne disse enkelte tegn i URL'en i standardsproget (engelsk), men stadig bruger "Hold ikke-engelske tegn i webadresser" valgmulighed
Jeg prøvede at tilføje [og] og * karakter i vbseocp.php -> Definer Stopwords men ikke arbejder, eller kan det fjernes fra vbseocp.php -> Definer din tilpassede Karakter Replacements?
ELLER
hvis der er betinget af koden til "Erstat ikke-engelske tegn i URL'er?" for standard sprog og "Hold ikke-engelske tegn i webadresser" for andre sprog "til andre sprog, måske vi kan sætte den betingede kode i vbseo / ressourcer / xml / config.xml noget som dette bare for eksempel
if ($ vbetlang == standard)
{
Udskift ikke-engelske tegn i URL'er?
}
if ($ vbetlang! = standard)
{
Hold ikke-engelske tegn i webadresser til andre sprog
}