Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Gæst cache ikke arbejder, og når modererende har hvide sider.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Gæst cache ikke arbejder, og når modererende har hvide sider.

På dette tidspunkt efter re-installation VBET og konfigurere det på nøjagtig samme måde jeg havde det før, er gæst cache ikke fungerer, og når mine moderatorer bevæger indlæg de får hvide sider. Please hjælp.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej Taurus,
    Her har du en din tråd med Gæst cache spørgsmål. Læs den.
    (Omkring dobbelt GZIP).
    http://www.vbenterprisetranslator.co...che-issue.html

om den anden. Jeg vil forsøge at gengive det på min test-forum.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Som jeg husker dig fast med din host udbyder, men efter at opdatere din Apache kan du få et mod_deflate aktiveret igen. Så hvis det er edable -> du har en dobbelt gdziped. Kontakt venligst din host udbyder og deaktivere dette modul.

Her har du en fuld instruktion, hvordan du tjekke det (fra din tidligere tråd - skrevet af Michał)

Når du deaktiverer vBulleitn GZIP ved AdminCP mulighed GZIP HTML-output så dit output er stadig zippet. Du kan se den her:
    GZip Test
    BEMÆRK: Det er klart beskrevet i vBulletin indstilling:
    Hvis du allerede bruger mod_gzip eller mod_deflate på din server, skal du ikke aktivere denne indstilling.
    Så på nuværende tidspunkt ser det ud til, at du har en af dem på, fordi produktionen er zippet alligevel. Og det er sandsynligvis årsagen til problemer med vBET gæst cache - det er dobbelt lynlås, så browsere får amok med det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har nu deaktiveret gzip i mit AVS, men stadig få disse fejl:

Advarsel: filemtime () [function.filemtime]: stat failed for [sti] / vbet_guestcache/en/_forums_dnp_news_php_content_3_id_8978.html i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Advarsel: Kan ikke ændre header information - headers allerede sendt af (output startede på [sti] / includes / class_core.php: 4598) i [sti] / dnp_news.php on line 320

Advarsel: filemtime () [function.filemtime]: stat failed for [sti] / vbet_guestcache/en/_forums_forumdisplay_php_f_8278.html i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Denne fejl er løst på vores forum. Prøv det:

1.Just redigere filen (du lave en kopi af denne fil): includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2find linje::
    PHP Code:
    if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 
    ændre det til:
    PHP Code:
    @$fileTime filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
    if ((
    time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Awesome Kamil. Der syntes at have gjort det. Fungerer fint nu. Mange tak!

Jeg vil bede min Redaktører at også kontrollere nu, om andre spørgsmål med dem flytning af indlæg og få hvide sider er stadig til stede.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er ikke sikker på, at dette er relateret til Gæst Cache - hvis dine moderatorer bevæger tråde så er de ikke gæster ... Vær først tjekke betyder det stadig sker, når gæsten cache er deaktiveret. Hvis ja, vi vil vide at kontrollere noget andet. Som jeg ser det nu, det er de fleste nok ikke gæst cache problem - moderatorer er ikke gæster, så gæsten cache ikke arbejder for dem ...

Kamil bedes forhøre sig hos Taurus gør Gæst cache virker på alle. Heller problem der sker, når Gæst cache er deaktiveret. Check kan du gengive det på vores test forum.
    Taurus - kan du se i serverlogfiler nogen fejlmeddelelser? Jeg forventer, at nogle fil ikke er medtaget ved en fejltagelse. Hvis ja i server-logs har du kommunikerer om ukendt funktion - dette vil give os mulighed for at løse problemet meget hurtigt.
    Senest redigeret af vBET; 02-11-1013:40.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Undskyld, har jeg ikke min mening at sige, at det havde noget at gøre med gæst cache. Jeg har blot nævnt de 2 spørgsmål sammen for ikke at åbne en separat tråd.

Det første spørgsmål vedrørende gæst cache er nu løst. Den anden var ved at ske, mens gæsten cache blev deaktiveret, så jeg er heller ikke sikker på, om løsningen af gæsten cachen ville løse det. Men jeg vil fortælle dem til at prøve nu anyways. Jeg vil rapportere tilbage om dette.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - min fejl. Jeg tog det som et problem. Opbevar venligst en tråd per ét emne. Det vil give os mulighed for at håndtere det korrekt. Min fejl - undskyld for dig og Kamil.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •