Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 17 af 17

Tråd: Facebook Ligesom Button

  1. #11
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Jeg ser ikke noget som at ... Måske er det genererer noget andet i henhold til brugerens land. I midten (mellem Google-søgning og knap for donation) Jeg ser nogle billede med teksten "Jeg kan lide denne" på polsk. Fortæl er det dette eller noget andet. Hvis noget andet - giv mig skærmbillede af fuld forum og punkt, hvor det er. Jeg kan ikke se Thung op billedet ...

  2. #12
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default

    Ja, det er en facebook som knap.

    Når du klikker på den den vil forummet side på din facebook profil.

    Bortset fra det altid godt lide den engelske udgave ikke oversat URL.

  3. #13
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Som jeg ser facebook reagerer på browserens sprogindstillinger - jeg ser det på polsk. Også efter at klikke på Jeg ser login-formularen på polsk. Så har du virkelig brug for integration her? ...

    Hvis du ønsker at sætte det sprog værdien da først du tjekke, hvad der er navnet på attributten for sprogkode anvendt i Facebook. Også finde anvender de samme sprog koder. Hvis ja, så bare i skabelonen, hvor du har tilføjet iframe ændre iframe src Attributten værdi og tilføje der sprogkode. Værdien er gemt ved vBET i $_REQUEST ['sprog'] - på skabelon skal du bruge $_REQUEST [sprog].

    Også bemærk venligst, at indholdet af iframe ikke behandles som en del af din side af Google robotter. For robotter hver iframe er separat side - hver kan separat indekseret. Så indeksere din side robotter ikke tager hensyn til indholdet af iframe - det behandles som link.

    Fortæl hjalp det.
    Senest redigeret af vBET; 02-11-1015:13.

  4. #14
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default

    Du forstår ikke. Har du en Facebook-konto? Ingen ide om hvad det har at gøre med robots.txt og Google. Det er en facebook som knap, end når der trykkes viser du kan lide den hjemmeside på din Facebook-side, så dine venner og klik derefter på det, og du får trafik fra facebook.

    Lad mig forklare bedre;

    Jeg klikker lignende knappen for spansk (ES)



    I min facebook linket er til den engelske version (en)


  5. #15
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Ja - jeg har ikke forstået. Alt hvad jeg så, var Facebook login-side, som allerede var på polsk og jeg tænkte, at du mener denne oversættelse. Som jeg ser du vil Facebook for at se link til din oversatte sider. Giv mig et øjeblik jeg vil se igen på dette inkluderet iframe.
    Senest redigeret af vBET; 04-11-1019:50.

  6. #16
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    OK så - skal du ændre denne kode (fra vBSEO tråd):
    Code:
    $facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
    til denne ene (ikke testet):
    Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
    $facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
    Fortæl hjalp det

  7. #17
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default

    Jeg har lavet denne ændring, men da jeg som en transted url det vise på min facebook side som:

    Dave kan lide http://www.facebook.com/forums/da/ på facebook.com.

    Dette er helt forkert.

    Thanks.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •