Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 17

Tråd: Facebook Ligesom Button

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default Facebook Ligesom Button

    Jeg har tilføjet et Facebook-lignende knap for at mit site.

    Det fungerer helt fint undtagen når jeg som en oversat side.

    Den webadresse, der vises på min Facebook profil er altid URL-adressen for den engelske side (forum standardsprog)

    Hvordan kan jeg få knappen arbejde for oversatte sider.

    Her er det mod detaljer, Facebook "som" Knap til vBulletin - vBulletin SEO Forums

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Hvad jeg se, at der er iframe ikke en knap. Beskriv nøjagtigt, hvordan det virker, er, hvordan det præsenteres på dit forum (giver URL hvor vi kan se det på dit forum og fortælle hvilken en er det).

  3. #3
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default

    lol, den iframe belastninger lignende knap, hvor har du været i 2010, behøver du vide, hvad en facebook som knap?

    Anyway, hvad ingen tilføje det på dig test site eller på vbet, det tager 2 sekunder og mange af dine brugere bruger det.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Bemærk venligst, at min tid tilbringer i 2010 år, er mine personlige ting. Hvis du forventer støtte, jeg foreslår at besvare spørgsmål i stedet for at skrive sætninger, som giver noget for sagen og kunne behandles som stødende. Vi er ikke interesserede i hvad der efter din mening bør være kendt af alle mennesker i verden (for dette, så benyt Medlems Området - du har der Off Topic sub forum), men i at hjælpe dig. Og for at vi har brug for dine svar.

    Bemærk, at vi ikke installerer hver eneste MOD som bruges ved hver eneste af vores kunder. Du bedes svare på givne spørgsmål, så vi vil være i stand til at analysere problemet og hjælpe dig

  5. #5
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default

    Beskriv nøjagtigt, hvordan det virker
    Koden jeg er knyttet til, tilføjer en facebook som knap til vBulletin forum sider, når du klikker på det det viser du kunne lide VB siden, og det viser også, på din Facebook profil.

    Det fungerer helt fint undtagen når jeg som en oversat side.

    Den webadresse, der vises på min Facebook profil er altid URL-adressen for den engelske side (forum standardsprog)

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    giver URL hvor vi kan se det på dit forum og fortælle hvilken en er det
    Jeg vil tillade mig at se det og bedre forstå. Også se links, hvilke ændringer, hvad man ikke under oversættelsen, osv. Nu er jeg ikke i stand til at afgøre, hvad der præcist sker. Giv spurgte data

  7. #7
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Venligst PM mig adgang detaljer for enhver test-konto, som vil tillade mig at se det (vi ikke skaber falske konti på dine kunder forum). Jeg er på forum lige nu, så jeg vil være i stand til at kontrollere det hurtigt

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    OK, så jeg er der. Men du stadig ikke skrev, hvad skal jeg leder efter ...

    Endnu engang fortælle ", som man er det" - hvilken knap vi taler om? Hvad skal jeg på udkig efter noget dit forum? Giv mig noget tekst, eller beskrive billedet ... Jeg ser nu knappen for donere og til at søge ...

  10. #10
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010
    Indlæg
    210

    Default

    Det facebook som knap i midten af skærmen.


Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •