Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 18

Tråd: Set standardsprog som standard for brugere, der gjorde det ikke endnu

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Smile Set standardsprog som standard for brugere, der gjorde det ikke endnu

Som nævnt, i post # 16 her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Måske, en anden mulighed for at sikre brugerne har sat et standardsprog, kan der være en option, der ville opdage, hvis en bruger har gjort det, når han logger ind på forummet? Hvis standardsprog er opdaget at have været indstillet, ville brugeren fortsætte logge på processen som sædvanlig, men hvis det er det opdager det, da han ikke gjorde det, ville der være en besked, der anmoder brugeren om at gå i deres profil (bringe ham der automatisk) og bede ham for at vælge en standard sprog, før han kan gå andre steder på forummet.

Dette vil gøre, at alle meddelelser vil blive oversat (herunder BBCodes) på forum, fordi alle brugere ville have valgt deres standard sprog.

Det ville virkelig være en stor addon.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Rigtig god idé Accepteret.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Fantastisk, jeg er glad for at du kan lide mit forslag. I virkeligheden, med gennemført denne vil dette undgår du at besvare mange spørgsmål om "hvorfor intet er oversat til" eller "det virker ikke" en lille smule som nogle af mine egne spørgsmål i fortiden.

Er det skal nok blive gennemført i den næste version? 3.1.3? Jeg kan se du allerede kører 3.1.3 her, men det er ikke foreslået i download-området endnu.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

FÆRDIG - efter login bruger uden standardsprog sæt er omdirigeret til at redigere profil side, hvor han ser relevant budskab styrke ham til at indstille det. Det er konfigurerbar (aktiveret / deaktiveret). Vil indgå i vBET 3.1.3

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Wow, kan ikke vente med at komme 3.1.3! lol Tusind tak!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi planlægger at sætte i 3.1.3 funktion af automatiske sprog anerkendelse. Efter at vi vil være klar til udgivelse. Selvfølgelig planer kan ændres, hvis nogle en anden genial ide kommer fra vores kunder. Vi foretrækker fleksibilitet som en nøgle til rigtig godt produkt

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg forstår. Det er kun, at jeg venter på at introducere dine hacke officielt på mit eget websted, og de anmodninger jeg har lavet ville virkelig hjælpe mig til at undgå en vis forvirring om defaut sprog, osv. Jeg ville virkelig brug for dette implementeret ASAP. Er det muligt for dig at gøre 3.1.3 til rådighed og gennemføre automatiske sprog anerkendelse i en fremtidig version? Denne funktion er lidt større, bør det ikke indgå i en større opgraderet som 3,2 eller sådan noget?

Under alle omstændigheder, det koster ikke noget at spørge, men jeg vil virkelig værdsat at få 3.1.3 så hurtigt som muligt, tak.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Text automatically translated from: Turkish to: Danish
    Translated text
    Dette er også meget velsmagende jeg tror, den bedste måde, jeg håber, at jeg fik licensen ville være gavnligt.
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Cybershaolin View Post
    Denne funktion er lidt større, bør det ikke indgå i en større opgraderet som 3,2 eller sådan noget?
    Du har fuldstændig ret

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK gennemførelsen af dette var gjort, men: Tilmelding til nye brugere er ok, men når en bruger er et forum medlem siden i lang tid, der er et problem med det:

Det fungerer godt på en måde, når du logger ind, en bruger, der ikke har sat sin standard sprog endnu er automatisk omdirigeres i miljøer, hvor han kan indstille dens sprog. Problemet er, selvom han ikke ændrer noget (betyder ikke at ændre sit sprog) oplysningerne gemmes på denne måde, og brugeren vil stadig ikke have sit sprog sæt! Så bør der være en meddelelse til brugeren, at han skal indstille sit sprog efter at han gemmer oplysningerne, hvis han ikke indstillet det. Så, hvad jeg mener er at den skal tvinge brugeren til at indstille sproget. Fik min pointe?
    Senest redigeret af Cybershaolin; 04-12-0905:07.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •