Hej,
Jeg har et problem med vBulletin 3,6 og 3,8. Han ønsker at tilføje en kolonne til venstre for min skabelon, fandt jeg den skabelon variabel $ homapage side ['nazwaTemplate'], så jeg oprettet en ny skabelon og jeg tilføjede homepage_proba til startsiden $ side ['forsøg'], men det giver ikke noget. Jeg vil kun tilføje til det allerede tilføjet flere skabeloner til navnet homepage_ex og fremkalder dem, når de kan se det, og desværre ikke nyt. Hvorvidt cache kan være vin? Hvis det er tilfældet, skal du slette cachen oplysninger? Please help dechifrere problemet.
Witam, Mam problem z vBulletinem 3.6 i 3.8. Chce dodac do lewej kolumny moj template, znalazlem w homapage template zmienna $side['nazwaTemplate'] wiec utworzylem nowy template homepage_proba i dodalem do home page $side['proba'] jednak nic to nie daje. Dodam tylko ze jest juz dodanych kilka templates o nazwe homepage_ex i gdy wywoluje je to je widac a nowych niestety nie. Czy to moze byc wina cache ? Jesli tak to prosze o informacje jak usunac cache ? Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.