Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 15

Tråd: Alle ved hvorfor alle mine engelske sider er rodet op, men oversættelserne arbejde?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Alle ved hvorfor alle mine engelske sider er rodet op, men oversættelserne arbejde?

Jeg var nødt til at opgradere til Vbseo 3.5 og den nyeste vbet nu min engelske sider er alt rodet op, men oversættelserne fungere fint? Det ser ud som om det kan have at gøre med CSS eller noget jeg er med tab.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Også når du går til site.com / forum / den side er tom, men jeg har i min htaccess

redirect 301 webscutest.com / forum / index.php webscutest.com / forum /
    redirect 301 webscutest.com / forum webscutest.com / forum /
    RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Webscutest \\. Com
    RewriteRule (.*) http://www.webscutest.com/forum/ $ 1 [L, R = 301]

Så brugere har svært ved at finde forummet
    Senest redigeret af vBET; 27-10-1001:53. Årsag: links til unappropriate indhold

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af dgparent View Post
    Jeg var nødt til at opgradere til Vbseo 3.5 og den nyeste vbet nu min engelske sider er alt rodet op, men oversættelserne fungere fint? Det ser ud som om det kan have at gøre med CSS eller noget jeg er med tab.
    Hej,
    Jeg skrev om det i en anden din tråd. Hvis du deaktiverer en vBSEO du vil have en normal, god stil. prøv det.
    Så dette er et vBSEO spørgsmål. Bare skrive om det til vBSEO støtte.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Ja, jeg kender, men de har ikke svaret og jeg troede, nogen her ville i set dette problem

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

bruger du nogle cache? men ikke vBET cache - fra forskellige mod? Måske vB cache? hvis ja - prøv at klare det.
    EDITED:
    Som jeg ser din vigtigste forum websted fungerer nu.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

ret, men at ingen af de engelske sider arbejde, når du klikker på et indlæg for at læse

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej.

Som jeg ser på dit forum al tekst i tråde er lavet i hvid farve på hvid baggrund. Dette er ens for oversat og ikke oversatte sider. Dette er under Opera. Når jeg ser under Firefox det er OK for oversatte side og forkert for ikke oversat (igen tekst er i hvid farve).
    Som jeg ser bruger Firebug under Firefox for ikke oversatte sider, du har meget mindre CSS styles medfølger. Jeg formoder, at nogle CSS-fil ikke bliver brugt så ved alle.

Kamil - tjek venligst URL for CSS-filer på den pågældende side. Det handler om stilarter. Hele indholdet er i outputtet.

Også - først og fremmest - var det tjekket gør det, er vBET problem? Er problemet synes også, når vBET er helt deaktiveret (jeg mener deaktiveret i Admin CP,. Htaccess og vBSEO filer)?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg tror, det er årsagen til problemet:
    Code:
    <base href="../http://www.webscutest.com/forum/" />
    Som du kan se at der er forkerte vej i base.

Og det er for oversatte side:
    Code:
    <base href="http://www.webscutest.com/forum/" />
    <base href="/forum/pl/../http://www.webscutest.com/forum/" />
    Det er derfor, det er at arbejde på nogle broewsers og på nogle ikke (nogle tager første base, nogle sidste).
    Senest redigeret af vBET; 27-10-1001:57.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

nogen idé om, hvordan du løser? Hvor ser du det?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du kan finde den i din side kilde.

Fortæl, hvad der er helt præcise værdi af vBulletin parameter Forum URL på dit forum.
    Kamil - hvis værdi vil blive okay kan du se efter løsning på klient serwer - at kende årsagen det skal være hurtig til at løse (først finde ud af gør det, er vBET problem overhovedet).
    Jeg har 3 om natten lige nu så ondt, men Kamil vil arbejde på dette mere om morgenen

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •