Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: fejlmeddelelse på opgradering

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default fejlmeddelelse på opgradering

hej,

Jeg har i øjeblikket vbet 2,21 kører på min hjemmeside, med vBulletin 3.8.1 og vbseo 3.3.2. Jeg kom til at opgradere til vbet 3.12. Jeg har uploadet alle de filer til at overskrive den eksisterende. Jeg tog derefter til admincp at uploade produktet. Men når jeg gik til admincp, fik jeg følgende fejlmeddelelse:

Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / USER mappe / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

så jeg kunne ikke logge på admincp at uploade produktet.

Jeg er vendt tilbage til vbet 2,21 filer til nu.

ved du hvad problemet er? Hvordan kan jeg løse denne fejlmeddelelse?

tak
    simit

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af simit patel View Post
    hej,

Jeg har i øjeblikket vbet 2,21 kører på min hjemmeside, med vBulletin 3.8.1 og vbseo 3.3.2. Jeg kom til at opgradere til vbet 3.12. Jeg har uploadet alle de filer til at overskrive den eksisterende. Jeg tog derefter til admincp at uploade produktet. Men når jeg gik til admincp, fik jeg følgende fejlmeddelelse:

Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / USER mappe / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

så jeg kunne ikke logge på admincp at uploade produktet.

Jeg er vendt tilbage til vbet 2,21 filer til nu.

ved du hvad problemet er? Hvordan kan jeg løse denne fejlmeddelelse?

tak
    simit
    Dette er normalt, fordi du ikke gjorde hele integration som beskrevet i manualen, og har det allerede gjort delvist (allerede indstillet. Htaccess regler). Se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...2.html # post169

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •