Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 21

Tråd: advarsel fra Google

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

bhanuprasad1981,
    Send mig en MSN kontakt i PM.

Efter Google e-mail jeg deaktiveret vBET for et par dage, og de oversatte links (dublet 52x) begyndte at falde ned og Google Crawlers langsomt begyndte at bakke ud, MEN min trafik og Google Adsence Omsætningen begyndte at falde hurtigt. Så prøver jeg et lille eksperiment nu, jeg tændt vBET med alle sprog tændt, men med kun 4 sprog bliver cachet, og i et par dage vil jeg give dig resultaterne.

kamilkurczak,
    Det er et alvorligt problem, der skal behandles som noget har ændret sig med Googles Crawling Strategi, Som i begyndelsen af året alle oversat tråde (52x) er at blive betragtet som duplicate tråde perioden. Det påvirker mig, fordi jeg har en medium størrelse forum 400,000 Indlæg x 52 = sikre død!
    Jeg begynder at miste Adsense indtægter og det gør mig vred!

Du har en PM, PS: jeg har slettet den vBET cachen efter advarslen.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ok jeg har din PM. Jeg vil tjekke det, og jeg venter på resultatet af din test. Thanks
    Senest redigeret af kamilkurczak; 13-01-1114:40.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af kamilkurczak View Post
    Ok jeg har din PM. Jeg vil tjekke det, og jeg venter på resultatet af din test. Thanks
    Jeg vil teste mit setup i de næste par dage, men hvad kan du fortælle mig om hvad der sker med Google? Hvad har de ændret sig? Hvad er vBET tænkt sig at gøre ved det? Dette problem vil helt sikkert ramme alle de mellemstore | store fora før eller senere.

Regards

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Venligst manke en ny tråd med dette spørgsmål - vi ville likt at samle alle spørgsmål i tråde. kan du indsætte der et indhold af din PM med links? Jeg vil gerne vise det til vores anden arbejdstager, kan du?
    Senest redigeret af kamilkurczak; 14-01-1114:28.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvorfor skal jeg lave en ny tråd hvis problemet er nøjagtig det samme? Jeg har sendt dig den e-mail med links i PM efter behov, Jeg ønsker ikke at offentliggøre en reserveret Google e-mail på grund af lokale love om privatliv og fordi det går imod Googles TOS. Du har alle de nødvendige oplysninger, så giv mig et svar.

Regards

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Hvorfor skal jeg lave en ny tråd hvis problemet er nøjagtig det samme? Jeg har sendt dig den e-mail med links i PM efter behov, Jeg ønsker ikke at offentliggøre en reserveret Google e-mail på grund af lokale love om privatliv og fordi det går imod Googles TOS. Du har alle de nødvendige oplysninger, så giv mig et svar.

Regards
    Fordi:
    1. Du fik andre eksempler på webadresser fra Google
    2. Grunden i dit tilfælde, kan være anderledes, at her
    3. Løsning af dette problem kan ikke løse ONE
    4. På dette tidspunkt er jeg ikke sikker på, hvem der har problemet - gør status på dette er igen at "forklare", fordi det returneres i tråd forfatter forum, eller på grund af din note.
    5. Som jeg forstår i dette øjeblik bhanuprasad1981 hvem der er forfatter til denne tråd ikke har dette problem længere - så dette emne er lukket.
    6. Vores medarbejdere ved ikke, hvem kan hjælpe lige nu uden at læse hele tråden. Vi kan ikke tillade det - ellers vil vi få situationer, hvor vi er nødt til at læse flere hundrede indlæg til at indse, der stadig har brug for vores hjælp

Vær bare åbne ny tråd for at gøre det enklere - når mener er simple dem, går hurtigere
    Senest redigeret af vBET; 14-01-1119:10.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af bhanuprasad1981 View Post
    du er korrekt, kan jeg ignorere, at e-mail, resultatet var 75% af trafikken tab sammen med sideplacering drop, jeg har helt fjernet VBET to måneder tilbage, men trafikken er stadig alt for lav i forhold til mine websteder trafik, før du installerer vbet
    Hej. Fortæl, hvad der er aktuelle status på dit forum. Jeg er lidt tabt, fordi Kamil lov til at håndtere 2 spørgsmål i en tråd. Da jeg så dig fik svar, og en mulig årsag - forkert integration. Du håndteret dette, bekræftede, at nu er integrationen er OK og stoppe svare til 2 natsværmere - vores medarbejdere antages, at spørgsmålet er løst på dit forum. Så hvad sker der?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Fordi:
    1. Du fik andre eksempler på webadresser fra Google
    2. Grunden i dit tilfælde, kan være anderledes, at her
    3. Løsning af dette problem kan ikke løse ONE
    4. På dette tidspunkt er jeg ikke sikker på, hvem der har problemet - gør status på dette er igen at "forklare", fordi det returneres i tråd forfatter forum, eller på grund af din note.
    5. Som jeg forstår i dette øjeblik bhanuprasad1981 hvem der er forfatter til denne tråd ikke har dette problem længere - så dette emne er lukket.
    6. Vores medarbejdere ved ikke, hvem kan hjælpe lige nu uden at læse hele tråden. Vi kan ikke tillade det - ellers vil vi få situationer, hvor vi er nødt til at læse flere hundrede indlæg til at indse, der stadig har brug for vores hjælp

Vær bare åbne ny tråd for at gøre det enklere - når mener er simple dem, går hurtigere
    1. Du har Google e-mail. kamilkurczak har Google e-mail. Jeg kan ikke sende Google Email offentligt på grund af min lokale Country love om privatliv og fordi det er mod Google TOS, som ville få mig FORBUDT straks ved Google Adsense.

2. Giv mig grunden | fix til mit problem, da du har alle de materielle.

3. Advarslen e-mails, som vi begge har modtaget er de samme.

4. Jeg har det samme problem som de fattige bhanuprasad1981, Nu er det for sent for ham, men ikke for mig, er et hurtigt svar påkrævet ellers vil jeg følge hans sikre død.

5. Som jeg sagde i punkt 1. Du og kamilkurczak har alle de nødvendige oplysninger, så du skal ikke køre rundt i busken og give mig en solid nyttigt svar | fix og ikke bekymre dig om at hæve din tråd tæller.

bhanuprasad1981 Svarede et par dage siden (et par tråde over mine), og bekræftede, hvad jeg sagde, og også, at han var krøbling, hans citat er nedenunder, ved jeg ikke hvor du læser, at hans spørgsmål var udbedret?!?
    bhanuprasad1981,
    du er korrekt, kan jeg ignorere, at e-mail, resultatet var 75% af trafikken tab sammen med sideplacering drop, jeg har helt fjernet VBET to måneder tilbage, men trafikken er stadig alt for lav i forhold til mine websteder trafik, før du installerer vbet
    Så jeg må antage, at hans problem blev ikke løst ved din fordi han afinstalleret din alle sammen. Før jeg ender som ham, jeg vil gerne have svar hurtigt uden den billige tal, fordi Jeg er at miste penge og dette vil blive et problem.
    Senest redigeret af mario06; 15-01-1107:49.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så skal du bare oprette nye tråd til dit problem. Du kan skrive dér, at indholdet er i PM, men vi har brug for nye markeret åbnet for nye spørgsmål, der skal kunne håndtere det. Vær åbne nye tråd til dit problem, hvis du vil have vores støtte. Denne sag er for bhanuprasad1981 og det er løst, da han ikke lider af problemet længere.

Ingen nye tråd = intet tilfælde for vores medarbejdere. Venligst - dette er ikke at diskutere. Vi vil begynde at arbejde på spørgsmålet, når ny tråd til det ankommer, og vi vil være i stand til at håndtere det korrekt. Vi er her for at hjælpe dig Vi giver dig vores gratis support. Vi har simpel proces, som gør det muligt at styre kunderne spørgsmål i god måde. Ved at nægte at starte processen (skrive nye tråd) du nægte vores support.

Vi vil gerne hjælpe dig - bare du oprette ny tråd med dit problem beskrivelse - du kan skrive det, der forbinder blev sendt i PM, kan du inkludere der linker til dette emne. Alligevel har vi brug for dig til at give os et kryds ved at starte ny tråd i fejl rapporter eller fejlmelding sektion. Så snart du gør det, vil vi begynde at arbejde på det. Vores kunder database er større og større og gode, vil enkel og anvendte proces giver os mulighed for at hjælpe alle vores kunder på bedste måde og giver os mulighed for at styre hensigtsmæssigt deres sager.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •