og jeg har kun to e-mails. Alt er godt, jeg kan ikke reproducere dit problem, så jeg tror, at alt er ok.
og jeg har kun to e-mails. Alt er godt, jeg kan ikke reproducere dit problem, så jeg tror, at alt er ok.
En bruger har lige oprettet, og både jeg og min moderatorer fik anmeldelsen to gange!, Har det kun fundet sted siden installere vBet.
Jeg vil tilføje din e-mail til vores forum, der giver meddelelsen, hvis du sender selv vBulletin vil ikke give dig meddelelse om dine egne indlæg, vil jeg sende en besked, og se om du får kun en e-mail
Bare udstationeret, og fik 6 meddelelser .... du ville have også!
det kunne være noget at gøre med koden tags?
Ok jeg lagt mærke til det. Kan du forklare hvordan du tilføjer e-mail til forum? Jeg vil forsøge at gengive det på min test-forum.
Jeg gjorde i første indlæg http://www.vbenterprisetranslator.co...289-post1.html
ok, tak for det. Nu vil jeg prøve at genskabe problemet på min test-forum og fix it!
Tak, men det kan være noget at gøre med min kode tags eller min html-knappen for at fremhæve koden.
Du er velkommen til at se gennem de skabeloner / filer, du har adgang til både
Lige haft en nyt indlæg i dette forum, men kun én anmeldelse, men de gjorde ikke brug af tags Konverter sorteret og filtreret regneark til HTML