Det ser ud til, at dets tilfældige som jeg lige har postet 2 forskellige indlæg ved hjælp af 2 forskellige mærker, og kun én anmeldelse hver???
Det ser ud til, at dets tilfældige som jeg lige har postet 2 forskellige indlæg ved hjælp af 2 forskellige mærker, og kun én anmeldelse hver???
Nødt til at gå i seng nu op på 5:00![]()
Jeg testede den på min test-forum og jeg kan ikke reproducere det.
Sandsynligvis er dette en konflikt vBET med andre mod.
Du kan bare tjekke det. Hvad du skal gøre?
1. vBET skal være aktiveret.
2. deaktivere alle mods (én efter én) og forsøge at finde dette spørgsmål igen. Hvis man mod er deaktivere og du kan ikke genskabe problemet - vi har en konflikt. (Fordi når dette mod er aktiveret - problemet eksisterer)
Min VBA tags råbe til en php fil til udskiftning af ord og sætninger, kan jeg kun forestille sine det!
Er du sikker på, at når vBET er deaktiveret, kan du ikke reproducere dette mod?
Fra hvilke mod VBA-tags er?
Senest redigeret af kamilkurczak; 08-10-10 på 11:16.
Hvorfor vi ikke overlade spørgsmålet åben for nu, og jeg vil holde øje med hvor mange indlæg årsag, og som BBCode hvis nogen har været brugt så melde tilbage sige tirsdag?
Sletning af alle Tet beskeder på mit forum for nuvi vil blive genoptaget tirsdag.
Ok, så jeg venter på svaret til tirsdag
Thanks
Hej Kamil, tak for at vente, til de sidste par indlæg har vi haft (ikke haft mange) Anmeldelsen har kun sendt ud, når (som du har modtaget underretning om alt), så gå videre og markeret dette løses, hvis vi får en god lidt flere indlæg og det sker igen, jeg vil dokumentere dem og gemme listen til din eksamen![]()