Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Tråd titler er ikke oversat

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Tråd titler er ikke oversat

Hej, undskyld at skrive igen, har jeg lige haft en polsk person, indlæg her Problemet z pewnym wykresem Stillingen er oversat, men efter titlen er stadig i polsk, kunne nogen tage et kig tak?

Regards,
    Simon

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Gå for at redigere tråd valgmulighed, skal du gå til avancerede og kontrollere gør titlen er inden i langtitle bbocde. Hvis ikke - så bedes du tilføje den (bruge sproget parameter - ligesom for lang). Sandsynligvis er det det.

Sådanne ting bør ikke ske, hvis din gøre opaquing beskeden (Se din Google-valg for yderligere oplysninger). Men hvis nogen vil uigennemsigtig besked i hånden i lang bbkoder, så din kan se, at nogen allerede tog sig om det, og ikke har lavet nogen ændringer.

Fortæl hjalp det, og gør problemet er løst.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har tilføjet sproget tags og tråden titile ser sådan her ud nu
    [Lang = pl] problem z pewnym wykresem [/ lang]

EDIT: Min undskyldning jeg tilføjet tags som denne nu [Langtitle = pl] problem z pewnym wykresem [/ langtitle] og den oversatte titel ok, hvordan kan jeg få dette til at ske automatisk, da mærkerne ikke var til stede, før jeg redigerede titlen?

Regards,
    Simon
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 07-10-1007:07.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Lige som jeg skrev - se Google Valg for din i Admin CP. Du kan vælge en strategi for, hvordan der, for automatisk at tilføje sprog tag. Vi anbefaler at bruge Har tillid til Google, når tillid værdig, Karmen er det klogt at læse beskrivelse af alle strategier og vælg bedste for dig Hele beskrivelsen er i parameter beskrivelse - så bare i stedet, hvor du syg konfigurere det

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg valgte Trust Bruger (som du anbefalet i softwaren), er det du siger, at langtitle tag ikke tilføjes automatisk?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tillid bruger er bedst for resultater, fordi ikke spørge Google om udtalelsen, hvad der tager tid (send anmodning til Google - vente på respons).

Still fra brugervenlig side er det bedst at bruge strategi, der har tillid til Google. Det er fordi ikke alle brugere kan have indstillet deres standardsprog, eller nogle gange brugerne indstille det, men ved også, forum sprog og skrive i Forum sprog - i dette tilfælde vBET vil uigennemsigtige i sproget punkt af brugeren standardsprog. Så du kan have indlæg på engelsk, men markeret som fransk, fordi brugeren indstille det som sit standardsprog.

Hvis du ønsker at bruge muligheden tillid bruger - anbefaler vi kraftigt at tvinge brugeren til at indstille sit standardsprog. Du kan gøre det meget nemt - det kan konfigureres i vBET. Så vBET kan omdirigere til brugerens profil side, hvis brugeren ikke har indstillet sit standardsprog. For nogle brugere kan dette ikke alt for praktisk, men omdirigering vil stoppe efter brugerstandard sprog er indstillet. Du kan endda vælge, vil du omdirigere brugere kun lige efter login, eller igen og igen, indtil parameteren er sat (så brugeren ikke er i stand til at gøre noget på dit forum, indtil hans standardsprog er indstillet).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Michal, tak for svaret, jeg allerede har "Force bruger .." sæt og brugeren havde sat sit standardsprog til polsk om registrering og han udstationeret polsk, så jeg ikke forstår, hvorfor titlen ikke skulle have oversat?

Jeg har ikke virkelig ønsker at nedgradere ydeevne og vente på Google som undertiden forum venter goole brugerdefinerede søgning kan lastes, venter på indlæg oversættelse ville være dårligt!

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •