Oprindeligt indsendt af
vBET
Ja - det kan være, at på hans forum er det at arbejde på grund af forskellige versioner. Som jeg skrev før jeg ikke kender detaljerne i hans integration mellem vBulletin nad MediaWiki. Det ser ud som om det er genereret af vBulletin, det stadig kan være layout integration som du skrev. Måske nyeste version af MediaWiki Mod laver ekstra ting, måske forum forfatter gal ekstra indsats. Har du spurgt ham? Vidste du tjekker beskrivelse nyeste MediaWiki integration mod? Jeg ser der flag i bunden - det ligner footer er genereret af vB templating mekanisme, ikke bare hardcodede.
Sådan kontrollerer ikke krog global_complete anvendes. Det er meget simpelt. Hvis du har taget de første integration del korrekt - det betyder forum vil anerkende forbindelser med sprogkode (dvs. / pl /...) - så hvis global_complete understøttes side vil oversætte fint. Hvis det ikke er understøttet, så siden vil ikke blive oversat, og du kan se, at på side, der skal oversættes linkene under flagene vil have 'vbet_flag' indgår i URL.