Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Brugere sæt sprog ikke hædret

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Brugere sæt sprog ikke hædret

Jeg har tilmeldt mig som ny bruger og valgt spansk som min udstationering sprog, da jeg så logget ind på forummet det var i engelsk og ikke spansk (jeg bor i england, så min browser er engelsk, men i vbet indstillinger, jeg har valgt "tillid bruger" ), jeg kontrolleret i UserCP redigere detaljer, og det valgte sprog viser spansk?

Kan du rådgive venligst?

Regards,
    Simon

EDIT: det sprog, flag (spansk) kan ikke vælges, så en del er beæret over sine bare, at det ikke oversætte siden til spansk!
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 05-10-1021:06.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,
    Trust bruger mulighed for det til Google registrering af sprog. Google er ikke spurgt om sprog på alle, der bruger indstillingerne. vi har tillid til brugeren om, at det budskab, som han skrev, er i hans sprog, som han satte. Er kun at indlæg skrevet af denne bruger.
    Forum sprog vil altid være sådan, at du har valgt. (For eksempel "english")

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

din vil omdirigere til andre specifikke sprog, når du sætter særlig mulighed i Misc navngivet sektion Omdirigere til brugerens sprog Du kan bare teste det ved at ændre browserens sprogindstillinger, genstarte browseren (omdirigering er kun for første anmodning i session, så vi tillader brugeren at ændre det senere) og nogle gange klare cookies (hvis browseren vil holde møde efter genstart).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •