Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 17

Tråd: Registrering Problem

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Default Registrering Problem

Når uregistrerede medlem ønsker at registrere en ny konto får han database fiasko efter indgivelsen alle tabeller i slutningen. Ingen kan registrere en ny konto nu? Jeg har brug for din umiddelbare hjælp.

Ugyldig SQL:
    INSERT INTO bruger
    (Optioner, parentemail, e-mail, brugernavn, salt, passworddate, adgangskode, usergroupid, LanguageID, Bruger titel, customtitle, showbirthday, birthday_search, fødselsdag, Timezoneoffset, **** kjole, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, omdømme, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    VÆRDIER
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** com', 'kardelenksk22', '\\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "', FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12,' Yeni Üye ', 0, 0, '1985-04-26', '04-26-1985 «, '2 ', '88 .242.91.77', 'tr','' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Error: Ukendt kolonne 'vbet_def_lang' i 'feltet liste «
    Fejl nummer: 1054
    Anmod Dato: tirsdag 5 oktober, 2010 @ 21:47:35
    Fejl Dato: tirsdag 5 Oktober, 2010 @ 09:47:35
    Script: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Referrer: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    IP-adresse: 88.242.91.77
    Brugernavn: kardelenksk22
    Klassenavn: vB_Database
    MySQL Version:
    Senest redigeret af beaconsfield; 05-10-1020:06.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Når du har brugt min. Htaccess genskrivningsreglerne gjorde du ændre ordet forumz for din forum mappe?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Nej, jeg gjorde ikke. Jeg bruger ikke forum mappen. Hvad skal jeg gøre?
    Senest redigeret af beaconsfield; 05-10-1021:15.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Det. Htaccess har min mappe forlængelse, hvis dit forum som dette www.mysite.com / forum derefter ændre forumz til forum og du skal være god (BTW jeg kun lige købt og installeret det i dag)

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Så ville jeg være gætte, men du kan gøre noget værre end at ændre your.htacces fra den ene du har kopieret fra min løsning på dette og se, hvordan du går
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Hvis det ikke virker indstille din omskrive tilbage til, hvordan det var, før du nogensinde skiftet den i dag og vente på nogen fra her for at komme i kontakt med dig, i det mindste vil de være i stand til at bruge dit forum

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Tak for jeres hjælp, men det løser ikke min database problem. Problemet er ikke, man kan registrere en ny konto nu. På grund af standardsprog tabel er ikke kendt. Nogen idé?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

ændre standardsproget i din admincp> vbet> Main> standardsprog

Så for dig at se dit forum www.mydomain.com/en/ DA Hvis din standard sprog er engelsk.

Thats det bedste jeg kan gøre, som det ikke mit mod og IM ingen coder - undskyld!

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Anyway tak. Jeg vil vente Michal svar.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej
    Jeg var på dit websted, og jeg kan ikke finde flag. er du sikker på at du har importeret en vBET product.xml fil fra gør-ikke-uploadmappe ved admincp-> produkter og plugins-> Tilføj / import produkt?

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •