Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Kan ikke skifte sprog

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Kan ikke skifte sprog

Citat:
    Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd
    Jeg har fulgt din installere instrukser til punkt og prikke nu ingen kan få adgang til nogen tråde på alle!

Kan du hjælpe?

Regards,
    Simon
    Trådene er nu ses (strange!), men du kan ikke ændre sproget, hvis du gør det du er omdirigeret til en standard vBulletin meddelelse om, at du har fulgt et ugyldigt link, kan du kontakte administrator.

Den eneste måde at komme tilbage til de fora modersmål er at ændre det sprog, i Navbar dk / forumz / fr / til / forumz / da /

Jeg er 100% sikker på jeg har fulgt, kontrolleret og kontrolleres igen dine instruktioner, jeg har vbseo og vbseo sitemap og foretaget de nødvendige ændringer.

Regards,
    Simon

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hvad med din. htaccess regler?
    Vidste du at foretage konfigurationer i admincp-> vBET-> Main?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Konfigureret hoved-og installeret din 2 omskrive linjer i begge mine. Htaccess (én uden for forum rod og en indeni)

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Nødt til at gå ud i 1 time vil være tilbage til at besvare eventuelle spørgsmål omkring 16:00 GMT

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

du har indsat forkert. htaccess regler.

rigtige form nedenfor:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Senest redigeret af kamilkurczak; 05-10-1014:55.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •