Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Google Vilkår for brug spørgsmål

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2010

Default Google Vilkår for brug spørgsmål

Hej,

Vi er meget interesseret i at få par af licenser til de websteder.

Jeg har nogle spørgsmål er baseret på Google API vilkår for anvendelse som dette produkt bruger Google API til oversættelse.

Her er et par ting, jeg har fundet på de vilkår, side

Google AJAX API Betingelser for brug - side, kan du søge da jeg ikke kan indsætte links, indtil jeg har 15 indlæg.

1. indgive anmodning over 5000 tegn i længden;

Spørgsmål: Er det dækket ..? som vi har artikler som tråde, som vil være mere end 5000 pr side eller post

kopiere, gemme, arkivere, genudgive eller oprette en database med Google Resultater, helt eller delvist, direkte eller indirekte, bortset fra at du kan: (1) opbevare Google Resultater i en midlertidig cache for en periode på højst femten (15) dag udelukkende med det formål at bruge Google Resultater til at udføre en bestemt bruger-ønskede handling, og / eller

Spørgsmål: Vi får en hel del af trafikken på omkring 6 mio sidevisninger per måned .. - Hvordan produktet håndterer min situation. Jeg ved, cache funktion er i produktet, men er der nogen max forbrug pr dag.

Ser frem til svar

Skål
    Chandra

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej,

Ifølge dine spørgsmål:

1. Ja, det er dækket. vBET har algoritme, der passende sender data til Google. I tilfældet, hvis en tekst er meget lang, så vil det blive skåret og sende i dele. vBET endda prøve at skære det intelligent - det betyder, at ikke alle steder, men (som jeg husker den rækkefølge) på udkig efter dot, hvis ikke synes så på udkig efter komma, hvis der ikke vises derefter se om pladsen og i slutningen just in kræves indeks sted.

3. vBET ikke begrænser nogen max forbrug pr dag. Bemærk venligst, at i meget store forum at tilføje 52 nye sprog ved start kan være for meget for din server (afhænger af server). Stadig vBET er let konfigureres af Admin CP - så du kan tænde på begyndelsen kun nogle af oversættelser, og efter at tilføje nye én efter én man et par dage (som cache vil opfylde). Også vBET er Gæst Cache funktion, som giver dig mulighed for at gemme resultater genereret for gæster som statiske filer - dette gør næste svar for gæster langt hurtigere og uden brug af DB forespørgsler. vBET endda giver dig mulighed for at definere, hvilke sider der er mindre vigtige og konfigurere forskellige tid til at leve for dem i Gæst Cache. Standard Gæst Cache tid til at leve er 1 time til vigtige sider, og 15 dage for mindre relevant (som medlem sider) - alle let konfigurerbare.

Hvis du har nogle fremtidige spørgsmål - så bare spørg

Skål
    Michał

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •