Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 af 14

Tråd: Brugere udstationering i forskellige sprog

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Tak for svar og forklare, vil du være at frigive en opdateret version snart, der tager sig af vbseo & sitemap automatisk?

Hvis jeg nødt til at vise flag for at få Google indeksering kan jeg stadig have automatiske sprog forandring?

For min brugerdefinerede BBCode jeg har måttet føje til php filer under bbcode for min version sammen med den ekstra fil til koden til at se tilbage på det stadig bevarer <pre> tags ... osv. Her er et eksempel tråd Skift VBA-kode udskrivning med udvalgte side tror du, at der ville være problemer med at bruge din på min hjemmeside?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi vil ikke frigive vBET version, som kager bekymrer sig om vBSEO og sitemap integration automatisk. Dette er ikke muligt, fordi disse mods ikke giver mulighed for, at (ikke har nogen kroge). Derfor er integration kræver simpelt kodeændringer - det er beskrevet meget godt i readme-filen på at finde erstat-niveau - så det er enought at vide, hvordan man kan bruge tekst editor bo gjort det.

Du behøver ikke må have flag for Google, hvis du integrerer med Sitemap Generator. Vi stadig råd til at have flag medtaget (allerede beskrevet hvorfor). Muligheder for flag ledelse og for at omdirigere er adskilt. Så du kan have det på nogen sonfiguration sæt du ønsker. Det menas at du kan have flag og automatisk omdirigering baseret på broswer sprogindstillingerne

Hvis dine særlige mærke, der (som jeg skrev, er i henhold til vBulletin arkitektur bbcoder registreret af særlige vBulletin krog, eller også af Admin CP - og jeg er stadig ikke sikker på, sker det på den måde) anvendes kun inde i CODE bbocde så ser jeg ikke noget problem - indholdet af koden, PHP og HTML bbodes ikke oversat

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Ok Et sidste spørgsmål, kan, hvis jeg købe, og det bryder min tilpassede BBCode (som er en af de fleste funktioner på mit websted) i afinstallere og få pengene tilbage inden for lad os sige 10 dage?

Lige nu har jeg Google Oversæt (som er kernen i dit mod), der oversætter alt (undtagen facebook), herunder BBCode CODE, hvis din MOD fungerer efter hensigten, uden at oversætte bbcode jeg ville være glad for at holde det.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så hvis det er som du beskriver og din specielle varemærke bruges kun inde i bbcode så kan du slappe af og være rolig om det. Du kan skrive nogle test-beskeder på vores forum, så du vil se, at indholdet af CODE BBCode er ikke oversat af vBET (og tekst omkring det er). Se her:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •